Природознавство, 3 клас
Курапова Оксана Олександрівна
І категорія, стаж роботи-27 років
Тема: Тварини – живі організми. Як розрізняють тварин.
Мета. Закріплювати уявлення «тварини – живі організми»; формувати в дітей уявлення про різноманітний світ тварин, про особливі ознаки тварин; розвивати вміння розрізняти тварини одного й кількох видів, вміння спостерігати за тваринами; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання. Ілюстрації із зображенням різних груп тварин, індивідуальні картки,
росворди.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка домашнього
...
Читати далі »
|
3 клас
Класний керівник - Курапова Оксана Олександрівна
І категорія, стаж роботи-27 років
Усний журнал «Моя Батьківщина – Україна»
Мета. Розширювати і закріплювати знання учнів про Україну. Прищеплювати інтерес до вивчення історії, звичаїв, культури українського народу. Виховувати почуття патріотизму.
Обладнання. Журнал, виготовлений самостійно, де на кожній новій сторінці подані зміст того, про що буде розповідатися, символіка України, портрети видатних письменників, світлини з краєвидами України.
&
...
Читати далі »
|
3 клас
Класний керівник - Курапова Оксана Олександрівна
І категорія, стаж роботи-27 років
Тема: Державні та народні символи України
Мета. Ознайомити учнів з національними символами України, з її святинею – прапором; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, розширювати пізнавальні інтереси школярів.
Обладнання. Державний прапор України, Герб, Гімн; народні символи.
Девіз. Ми всі – діти українські,
Український славний рід.
Дбаєм, щоб про нас маленьких
Добра слава йшла у світ.
Все, що рідне, хай нам буде
Найдорожче і святе,
Рідна мова, рідна віра,
Рідний край наш – над усе.
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
Тема. Узагальнення матеріалу за темою: «Африка».
Мета: навчити учнів практично застосовувати здобуті географічні знання і користуватися джерелами географічної, політичної, економічної інформації, картами і оцінювати стан природи і вплив на неї господарської діяльності.
Обладнання: фізична, політична карта, карта кліматичних поясів, карта «Природні зони Африки», атласи, підручники.
Тип уроку: підсумковий урок-гра.
Хід уроку
І Організаційний момент.
Вчитель повідомляє тему, мету уроку. Клас об’єднується в три команди.
ІІ І етап.
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
10 клас. Соціально-економічна географія світу.
Тема. Поняття «географічне середовище», «техносфера», «природа», «навколишнє середовище». Світові природні ресурси, їх класифікація. Ресурсозабезпеченість. Природокористування: раціональне і нераціональне. Історія використання корисних копалин.
Освітні цілі: поглибити і систематизувати знання учнів про поняття «географічне середовище», «техносфера», «природа», «навколишнє середовище», «природні ресурси» та їх класифікацію; сформувати в учнів систему знань про ресурсозабезпеченість окремих територій світу, особливості природокористування.
Виховні ціл
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
10 клас. Соціально-економічна географія світу.
Тема. Мінеральні ресурси палива і сировини. Країни - лідери за запасами розвіданих корисних копалин. Країни - лідери за запасами нафти, природного газу, кам’яного вугілля.
Освітні цілі: поглибити і систематизувати знання учнів про мінеральні паливні ресурси світу; сформулювати в учнів систему знань про країни - лідерів за запасами розвіданих корисних копалин, зокрема за запасами нафти, природного газу, кам’яного вугілля.
Виховні цілі: розвивати в учнів інтерес до предмету; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці; виховувати здатність до конструктивного мислення.
Розвиваючі цілі:
...
Читати далі »
|
Тема: «Я – громадянин і патріот держави»
Завідувач бібліотекою Байдіна В.І . I категорія, стаж - 40 років
Класний керівник 5 –А класу Терентьєва Є.В. стаж – перший рік роботи
Мета: розширити знання учнів про рідну державу, розкрити суть понять «громадянин», «патріот», «патріотизм»; розвивати у дітей прагнення бути свідомим громадянином України і її патріотом; виховувати любов до рідної землі, до своєї держави.
Перебіг заходу
...
Читати далі »
|
Урок природознавства
2 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Урок-проект з природознавства
Тема: ««Як зимують птахи. Турбота про птахів взимку».
Мета проекту: спираючись на знання учнів, продовжувати формувати поняття «птахи» дати уявлення про зимуючих птахів і їх життя взимку, встановити взаємозв’язок між змінами в неживій при
...
Читати далі »
|
Урок української мови
2 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Побудова тексту-розповіді «Моя родина» за складеним планом
Мета: виховувати у дітей почуття любові і поваги до своєї родини; зацікавити їх пізнанням історії свого роду; розвивати в учнів бажання виявляти увагу і повагу до рідних;
актуалізувати знання про текст, його будову, види текстів, розширити знання про написання тексту-ро
...
Читати далі »
|
Урок математики
1 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Урок-казка з математики у 1 класі «Таємниче завдання від Маші»
Тема уроку.
Число й цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9.
Мета:
ознайомити з утворенням числа дев’ять, цифрою 9; навчити писати цифру 9; вправляти в порівнянні чисел, вимірюванні довжини відрізків, складанні виразів на додавання;
розвивати уважність, пізнавальний інтерес, логічне мислення, навички роботи в групі, опановувати методи раціонального навчання;
виховувати бажання вчитися.
Обладнання: картки, таблиці для гри із завданнями уроку, цифри від 1 до 8; магнітна цифра 6; предметні малюнки (каченята різного кольору).
Форми роботи:
...
Читати далі »
|
Урок навчання грамоти
1 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Тема. День народження букви Д.
Продовження засвоєння звуків [д],[д], букв «д», «д».
Мета: закріпити вміння учнів виділяти у словах звуки [д],[д], чітко вимовляти їх перед глухими приголосними та в кінці слова, закріпити в учнів уміння читати слова й тексти з буквою д, виконувати аналітико-синтетичні і звуко-буквені вправи;
розвивати логічне мислення, мовлення учнів, п
...
Читати далі »
|
1-4 класи
Класний керівник Колпакова О.М.
Стаж роботи 15 років
Свято «Мово рідна, квітуй і шануйся!
Мета: розширити уявлення дітей про історію розвитку української мови, донести до серця кожного розуміння того, що рідна мова – наша душа, життя без якої стає сірим і буденним, активізувати і розширити знання про неповторність і багатство української мови
розвивати комунікативну компетенцію, уважність, кмітливість, уяву, логічне мислення; збагачувати словниковий запас, розширювати мовний кругозір; створити атмосферу для розвитку творчого потенціалу кожної дитини;
прищеплювати інтерес дітей до української мови, виховувати почуття поваги до неї, національну самосвідомість, підвищувати загальну мовну культуру.
Обладнання: плакат
...
Читати далі »
|
1-4 класи
Класний керівник Колпакова О.М.
Стаж роботи 12 років
Стежинами народних ремесел
Мета: ознайомити дітей з різними видами народних ремесел, історією їх походження, важливістю у сучасному житті;
розширювати кругозір, розвивати логічне мислення, зацікавити
народними ремеслами через опанування деяких найпростіших вмінь;
виховувати любов до народних ремесел, вміння милуватися красою, смак.
Обладнання: скриня, плетений одяг, прикраси з біс
...
Читати далі »
|
Хімія, 8 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема: «Основні класи неорганічних речовин»
Мета: - закріпити знання про склад оксидів, основ, кислот,
солей, фізичні властивості солей, галузі їх застосування;
- продовжити формувати вміння писати рівняння
реакції, розв’язувати задачі;
- розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння нестандартно мислити;
- виховати творчий підхід до навчання, культуру колективної праці.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
...
Читати далі »
|
Хімія, 7 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема. Фізичні та хімічні явища
Мета: сформувати поняття про фізичні та хімічні явища, навчити учнів їх розрізняти, з допомогою експерименту з’ясувати суть, зовнішні ефекти хімічних реакцій, розкрити значення хімічних реакцій у житті та побуті людини, формувати навички наводити приклади хімічних та фізичних явищ, розвивати уявлення про перетворення речовин, виховувати допитливість і спостереження.
Тип уроку: формування нових знань
Обладнання та реактиви: штатив з пробірками, пробіркотримач, сухе пальне, сірники, скло, магніт, шматки крейди, залізні ошурки, магнієві ошурки, розчини хлоридної кислоти, натрій гідроксиду, купрум(ІІ) сульфату, натрій карбонату, фенолфталеїн, кристалічні амоній хлорид і кальцій гідроксид, роздрукований матеріал кожному учню (додатки 1-3).
...
Читати далі »
|
Хімія, 10 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема. Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи
Мета:
- ознайомити з основними видами мінеральних добрив як хімічними речовинами, які вимагають раціонального використання людиною, їхньою роллю в житті рослинних організмів;
- продовжити розвивати вміння учнів практично визначати властивості речовин на прикладі мінеральних добрив;
- виховувати бережне ставлення до природи, розумне використання мінера
...
Читати далі »
|
6-А клас
Класний керівник : Пронь Юлія Олексіївна, стаж роботи 1 рік.
Виховна година до Дня пам’яті жертв Голодомору «Ми низько голови схиляємо!»
Мета:ознайомити учнів з трагічним минулим нашої країни, формувати щирі людські почуття, співчуття до трагічної долі рідного народу, громадянську відповідальність за його майбутнє, вшанувати світлу пам’ять безвинно замучених голодом людей.
Обладнання: свічка, факти Голодомору, пісня О. Білозір «Свіча»,світлини.
Хід заняття
Вступне слово вчителя:
Що це було? Хто це зробив?
Скільки було тих нив золотих!
Урожай був такий! Усі працювали…
...
Читати далі »
|
|