Клас 8 клас
Предмет Всесвітня історія
Вчитель Пономаренко Марина Олексіївна, І категорія
Стаж 13 років
Реформація в Німеччині.
( урок з використанням мультимедійних технологій)
Мета: з׳ясувати суть Реформації, причини її поширення в Німеччині, розвивати навички роботи з підручником, вчити аналізувати та узагальнювати історичний матеріал; виховувати толерантне ставлення до поглядів, переконань, думок інших.
Обладнання: підручник Всесвітня історія 8 кл, ноутбук, карта «Європа в ХУІст.», роздатковий матеріал
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
Очікувальні результати
Учні зможуть:
- визначати, що таке Реформація, знати хто її започаткував;
- порівн
...
Читати далі »
|
Методична розробка
виховного заходу у старших класах
за темою «Україна - соборна країна»
Підготувала:
Пономаренко М.О.,
учитель історії, спеціаліст I категорії,
стаж роботи 13 років
Мета:
- навчальна – розкрити історичну основу Дня Соборності України
- розвивальна – розвивати естетичні почуття, повагу до єдності України
- виховна – виховувати патріотизм, повагу до загальнолюдських цінностей, формувати патріотичні почуття, гордість за свій народ, цінність єднання активну громадянську позицію.
Сценарій до ДНЯ СОБОРНОСТІ України
Святково прибрана зала. На сцені - прапор і герб, зверху зліва – напр
...
Читати далі »
|
Предмет історія Стародавнього світу
Клас: 6
Вчитель Пономаренко Марина Олексіївна, І категорія
Стаж 13 років
Узагальнення знань за темою «Давні Індія та Китай»
Мета уроку:
узагальнити знання учнів про природно-кліматичні, географічні умови Індії та Китаю, культуру та релігійні уявлення, повторити поняття та терміни шляхом проведення історичної вікторини закріпити та узагальнити знання учнів з даної теми, формувати вміння використовувати набуті знання в новій навчальній ситуації;
розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати, розвивати навички критичного мислення;
виховувати повагу до культурних надбань інших народів вчити учнів працювати в групах, толерантно ставитись один до одного, виховувати вміння працювати в умовах здорової конкуренції
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань
В
...
Читати далі »
|
Методична розробка
виховного заходу у старших класах
за темою «Я люблю Україну»
Підготувала
Пономаренко М.О.,
учитель історії, спеціаліст I категорії,
МЕТА:
- навчальна – закріпити знання учнів про Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання - культури спілкування;
- розвивальна – розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності;
- виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її історії, символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізов
...
Читати далі »
|
Предмет: історія Стародавнього світу 6 клас
Вчитель: Пономаренко Марина Олексіївна, І категорія, стаж 13 років
Греція в V — IV ст. до н.е.
(узагальнювальне повторення)
Мета уроку: Шляхом проведення історичної вікторини закріпити та узагальнити знання учнів з даної теми, формувати вміння використовувати набуті знання в новій навчальній ситуації;
сформувати в учнів цілісну систему знань про розвиток Греції в класичний період, перевірити рівень знань учнів про суспільно - політичне, економічне, культурне та повсякденне життя давніх греків, пригадати основні моменти процесу великої грецької колонізації на прикладі розвитку античних міст-держав Північного Причорномор'я, підкреслити значення грецької культури класичного періоду становлення античної та сучасної європейської цивілізації, повторити вивчен
...
Читати далі »
|
Група подовженого дня у СЗШ №1
Педагог - вихователь: Заріпова Наталія Олексіївна
Основним завданням групи подовженого дня є забезпечення сучасної якості навчання та виховання, розвиток основних компетентностей кожної дитини. В СЗШ №1 ГПД сформована на підставі заяв батьків 1-А, 2-А, 3-А, 4-А класів за наказом директора школи Чир'яна А.Р..
Відвідування групи – це не продовження уроків. Для учнів початкових класів навчально-виховний процес у ГПД – це частина повсякденного життя із системою конкретних життєвих взаємовідношень. Вихователь, що працюють у групі подовженого дня докладає зусиль для органі
...
Читати далі »
Категория: ГПД |
Просмотров: 594 |
Добавил: usova83 |
Дата: 29.01.2016
|
|
|