Головна » Архів матеріалів
1-4 класи
Класний керівник Колпакова О.М.
Стаж роботи 12 років
Стежинами народних ремесел
Мета: ознайомити дітей з різними видами народних ремесел, історією їх походження, важливістю у сучасному житті;
розширювати кругозір, розвивати логічне мислення, зацікавити
народними ремеслами через опанування деяких найпростіших вмінь;
виховувати любов до народних ремесел, вміння милуватися красою, смак.
Обладнання: скриня, плетений одяг, прикраси з біс
...
Читати далі »
|
Хімія, 8 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема: «Основні класи неорганічних речовин»
Мета: - закріпити знання про склад оксидів, основ, кислот,
солей, фізичні властивості солей, галузі їх застосування;
- продовжити формувати вміння писати рівняння
реакції, розв’язувати задачі;
- розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння нестандартно мислити;
- виховати творчий підхід до навчання, культуру колективної праці.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
...
Читати далі »
|
Хімія, 7 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема. Фізичні та хімічні явища
Мета: сформувати поняття про фізичні та хімічні явища, навчити учнів їх розрізняти, з допомогою експерименту з’ясувати суть, зовнішні ефекти хімічних реакцій, розкрити значення хімічних реакцій у житті та побуті людини, формувати навички наводити приклади хімічних та фізичних явищ, розвивати уявлення про перетворення речовин, виховувати допитливість і спостереження.
Тип уроку: формування нових знань
Обладнання та реактиви: штатив з пробірками, пробіркотримач, сухе пальне, сірники, скло, магніт, шматки крейди, залізні ошурки, магнієві ошурки, розчини хлоридної кислоти, натрій гідроксиду, купрум(ІІ) сульфату, натрій карбонату, фенолфталеїн, кристалічні амоній хлорид і кальцій гідроксид, роздрукований матеріал кожному учню (додатки 1-3).
...
Читати далі »
|
Хімія, 10 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема. Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи
Мета:
- ознайомити з основними видами мінеральних добрив як хімічними речовинами, які вимагають раціонального використання людиною, їхньою роллю в житті рослинних організмів;
- продовжити розвивати вміння учнів практично визначати властивості речовин на прикладі мінеральних добрив;
- виховувати бережне ставлення до природи, розумне використання мінера
...
Читати далі »
|
6-А клас
Класний керівник : Пронь Юлія Олексіївна, стаж роботи 1 рік.
Виховна година до Дня пам’яті жертв Голодомору «Ми низько голови схиляємо!»
Мета:ознайомити учнів з трагічним минулим нашої країни, формувати щирі людські почуття, співчуття до трагічної долі рідного народу, громадянську відповідальність за його майбутнє, вшанувати світлу пам’ять безвинно замучених голодом людей.
Обладнання: свічка, факти Голодомору, пісня О. Білозір «Свіча»,світлини.
Хід заняття
Вступне слово вчителя:
Що це було? Хто це зробив?
Скільки було тих нив золотих!
Урожай був такий! Усі працювали…
...
Читати далі »
|
Зарубіжна література, 6-А клас
Вчитель: Пронь Юлія Олексіївна.
Тема уроку: Тема кохання в повісті «Ніч передРіздвом» .Образи Оксани і Вакули.
Мета уроку: провести екскурсію „Гоголівськими стежками”; презентувати повість „Ніч перед Різдвом”, повідомити про історію створення твору, схарактеризуватиобразиВакули та Оксани в повістіМ.Гоголя, розкрити тему кохання в творі,показати на прикладах опис українських народних традицій у повісті; розвивати в учнів логічне мислення, творчі здібності, навички виразного читання, уважність, вміння логічно мислити; сприяти у школярів читацького кругозору; виховувати інтерес до звичаїв українського народу, до творчості М.В.Гоголя.
Очікувані результати: учень (учениця) знає ключові факти про життя і творчість М. Гоголя, про зв’язки письменника з Україною; знає з
...
Читати далі »
|
Вчитель: Пронь Юлія Олексіївна , стаж роботи 1 рік
СЦЕНАРІЙ
ПРОВЕДЕННЯ ПЕРШОГО УРОКУ-ГРИ
«Чим може пишатися українець»
для учнів 6-го класу
Мета: розвивати інтерес учнів до вивчення історії, географії, культури України та традицій рідного краю, зміцнювати їхнє почуття національної гордості й гідності, виховувати патріотизм.
Завдання:
- виховання в учнів класу патріотизму, ціннісного ставлення до Батьківщини;
- усвідомлення духовної єдності з українським народом та своєї національної ідентичності;
- розширення кола знань з історії України та рідного краю;
- стимулювання дитячої спостережливості, уваги, ініціативи, творчості.
...
Читати далі »
|
РУССКИЙ ЯЗЫК, 8-А КЛАСС
Учитель: Пронь Юлия Алексеевна.
Тема. Структура и виды словосочетаний по типу подчинительной связи (согласование, управление, примыкание)
Цель: научить школьников определять типы подчинительной связи в словосочетании; развивать у них умение использовать в речи синонимические словосочетания; воспитывать доброту.
Оборудование: учебник, схема.
Тип урока: комбинированный.
Ход урока
I. АКТУАЛИЗАЦИЯ ОПОРНЫХ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ
- Проверка домашнего задания.
- Совместная работа
1.Замените, где это возможно, сочетания «сущ. + прилаг.» сочетаниями «сущ. + сущ.».
Военная служба, речная вода, парусная лодка, охотничьи рассказы, двор
...
Читати далі »
|
Русский язык, 5-А класс
Учитель: Пронь Юлия Алексеевна
Тема : «Речевой этикет»
Цель урока:
- обучающая: формирование представлений о речевом этикете;
- развивающая: развитие навыков связной и диалогической речи учащихся;
- воспитательная: воспитание культуры общения, самосознания детей.
Ход урока:
І. Организационный момент (3 мин).
ІІ. Проверка домашнего задания.
ІІ. Объяснение нового материала.
Запись даты и темы урока.
- Открываем тетради и аккуратно записываем дату и тему урока.
Тема сегодняшнего урока «Правила этикета».
Быть вежливым - одно из правил этикета. Посмотрите внимательно на
...
Читати далі »
|
|