Неділя
19.09.2021
22:57
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » Робота з обдарованими
    1 2 »

    ман

    Учениця 10-А класу Позднякова Даріна прийняла участь у І (міському) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Луганської обласної малої академії наук у секції "Теоретична фізика" та посіла ІІ місце.

    ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 96 | Добавил: usova83 | Дата: 05.01.2021 | Комментарии (0)

     Працюючи з обдарованою дитиною, вчитель розвиває її здібності. Що ж таке здібності? Здібності – це індивідуальні якості особистості, що дають змогу за сприятливих умов більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю, вирішувати певні завдання. Здібності поділяють на спеціальні та загальні. Спеціальні здібності – це здібності до певних змістів, рівнів і форм  реалізації людської діяльності, а загальні здібності – це здібності до широкого змісту людської діяльності. Щоб визначити загальну обдарованість дитини, вчителі можуть використати спеціальну анкету.

    Анкета для вчителів

    „Визначення загальної обдарованості дитини”

    Чи притаманне дитині:

    • інтерес до розумової діяльності;
    • компетентність, не властива вікові;
    • пошук причин явищ, що спостерігаються;
    • ... Читати далі »
    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 362 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

    Тест – анкета

    „Про здібності дитини. Як їх упізнати?”

    У дитини абсолютно очевидні технічні здібності, якщо вона:

    • цікавиться найрізноманітнішими механізмами та машинами;
    • любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
    • сама докопується до причин зіпсованості і примх механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
    • може лагодити пошкоджені прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, доробок, знаходить оригінальні рішення;
    • уміє і любить малювати, „бачить” креслення та ескізи малюнків;
    • цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.

    (6 ха ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 389 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

     

             В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи.

             На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості від батьків і педагогів про високі успіхи у будь – якій діяльності дитини.

             На другому (діагностичному) етапі проводиться індивідуальна оцінка творчого потенціалу й особливостей нервово–психічного статусу дитини психологом і вчителем. Чимало дітей виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а в декількох. Завдання педагогів – не тільки виявити таку поліобдарованість, а й удосконалювати, розвивати її.

    На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль мають виконувати педагоги, завдання яких – формування і поглиблення дитячих здібностей.

             До навчання обдарованих д ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 378 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 335 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

    Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності

    Наказ МОНмолодьспорт №1099 від 22.09.11 року

     

    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ  УКРАЇНИ

     

    НАКАЗ

    №1099 від 22 вересня 2011 року

     

    Зареєстровано

    в Міністерстві юстиції України

    17.11.2011 за № 1318/20056

     

    Про затвердження Положення про

    Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси

    з навчальних предметів, конкурси-захисти

    науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціа ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 300 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

                                 У К А З
                            ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
    
     
                      Про гранти Президента України
                          для обдарованої молоді
    
     
           ( Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента
             N 1212/2002 ( 1212/2002 ) від 24.12.2002
             N  754/2004 (&nb
    		
    		... 
    		
    			Читати далі »
    		
    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 335 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

    ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ

    1. Володійте знаннями вікових та індивідуальних особливостей дитини.

    2. Виявляйте терпіння до дитини. Нетерплячість - перший показник вашої невпевненості в собі.

    3. Будьте послідовними у вимогах до дитини.

    4. Твердість лінії у вихованні та навчанні досягається не покаранням, а:

    а) стабільністю обов'язкових для виконання правил,

    б) спокійним тоном спілкування,

    в) неквапливістю.

    5. Вилучіть із словника фрази : "Роби так тому, що я сказав".

    6. Показуйте приклад інтелектуальної творчої праці. Вчитель - зразок для дитини. Діти мають знати, що ви й самі знаходитесь у постійному творчому пошуку.

    7. Пам'ятайте - головне не те, чому вчить вчитель, а те, як він це робить. Перетворюйте класи та кабінети на навчально-творчі центри.

    8. Учень - це дитина. А дитина постійно потребує любові, захисту, співчуття.

    9. Заохоченн ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 329 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)