Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 26 27 28 29 30 »
3 клас
Класний керівник - Курапова Оксана Олександрівна
І категорія, стаж роботи-27 років
Тема: Державні та народні символи України
Мета. Ознайомити учнів з національними символами України, з її святинею – прапором; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, розширювати пізнавальні інтереси школярів.
Обладнання. Державний прапор України, Герб, Гімн; народні символи.
Девіз. Ми всі – діти українські,
Український славний рід.
Дбаєм, щоб про нас маленьких
Добра слава йшла у світ.
Все, що рідне, хай нам буде
Найдорожче і святе,
Рідна мова, рідна віра,
Рідний край наш – над усе.
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
Тема. Узагальнення матеріалу за темою: «Африка».
Мета: навчити учнів практично застосовувати здобуті географічні знання і користуватися джерелами географічної, політичної, економічної інформації, картами і оцінювати стан природи і вплив на неї господарської діяльності.
Обладнання: фізична, політична карта, карта кліматичних поясів, карта «Природні зони Африки», атласи, підручники.
Тип уроку: підсумковий урок-гра.
Хід уроку
І Організаційний момент.
Вчитель повідомляє тему, мету уроку. Клас об’єднується в три команди.
ІІ І етап.
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
10 клас. Соціально-економічна географія світу.
Тема. Поняття «географічне середовище», «техносфера», «природа», «навколишнє середовище». Світові природні ресурси, їх класифікація. Ресурсозабезпеченість. Природокористування: раціональне і нераціональне. Історія використання корисних копалин.
Освітні цілі: поглибити і систематизувати знання учнів про поняття «географічне середовище», «техносфера», «природа», «навколишнє середовище», «природні ресурси» та їх класифікацію; сформувати в учнів систему знань про ресурсозабезпеченість окремих територій світу, особливості природокористування.
Виховні ціл
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
10 клас. Соціально-економічна географія світу.
Тема. Мінеральні ресурси палива і сировини. Країни - лідери за запасами розвіданих корисних копалин. Країни - лідери за запасами нафти, природного газу, кам’яного вугілля.
Освітні цілі: поглибити і систематизувати знання учнів про мінеральні паливні ресурси світу; сформулювати в учнів систему знань про країни - лідерів за запасами розвіданих корисних копалин, зокрема за запасами нафти, природного газу, кам’яного вугілля.
Виховні цілі: розвивати в учнів інтерес до предмету; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці; виховувати здатність до конструктивного мислення.
Розвиваючі цілі:
...
Читати далі »
|
Тема: «Я – громадянин і патріот держави»
Завідувач бібліотекою Байдіна В.І . I категорія, стаж - 40 років
Класний керівник 5 –А класу Терентьєва Є.В. стаж – перший рік роботи
Мета: розширити знання учнів про рідну державу, розкрити суть понять «громадянин», «патріот», «патріотизм»; розвивати у дітей прагнення бути свідомим громадянином України і її патріотом; виховувати любов до рідної землі, до своєї держави.
Перебіг заходу
...
Читати далі »
|
Урок природознавства
2 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Урок-проект з природознавства
Тема: ««Як зимують птахи. Турбота про птахів взимку».
Мета проекту: спираючись на знання учнів, продовжувати формувати поняття «птахи» дати уявлення про зимуючих птахів і їх життя взимку, встановити взаємозв’язок між змінами в неживій при
...
Читати далі »
|
Урок української мови
2 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Побудова тексту-розповіді «Моя родина» за складеним планом
Мета: виховувати у дітей почуття любові і поваги до своєї родини; зацікавити їх пізнанням історії свого роду; розвивати в учнів бажання виявляти увагу і повагу до рідних;
актуалізувати знання про текст, його будову, види текстів, розширити знання про написання тексту-ро
...
Читати далі »
|
Урок математики
1 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Урок-казка з математики у 1 класі «Таємниче завдання від Маші»
Тема уроку.
Число й цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9.
Мета:
ознайомити з утворенням числа дев’ять, цифрою 9; навчити писати цифру 9; вправляти в порівнянні чисел, вимірюванні довжини відрізків, складанні виразів на додавання;
розвивати уважність, пізнавальний інтерес, логічне мислення, навички роботи в групі, опановувати методи раціонального навчання;
виховувати бажання вчитися.
Обладнання: картки, таблиці для гри із завданнями уроку, цифри від 1 до 8; магнітна цифра 6; предметні малюнки (каченята різного кольору).
Форми роботи:
...
Читати далі »
|
Урок навчання грамоти
1 клас
Вчитель Колпакова Олена Миколаївна
Вища категорія
Стаж роботи – 17 років
Тема. День народження букви Д.
Продовження засвоєння звуків [д],[д], букв «д», «д».
Мета: закріпити вміння учнів виділяти у словах звуки [д],[д], чітко вимовляти їх перед глухими приголосними та в кінці слова, закріпити в учнів уміння читати слова й тексти з буквою д, виконувати аналітико-синтетичні і звуко-буквені вправи;
розвивати логічне мислення, мовлення учнів, п
...
Читати далі »
|
1-4 класи
Класний керівник Колпакова О.М.
Стаж роботи 15 років
Свято «Мово рідна, квітуй і шануйся!
Мета: розширити уявлення дітей про історію розвитку української мови, донести до серця кожного розуміння того, що рідна мова – наша душа, життя без якої стає сірим і буденним, активізувати і розширити знання про неповторність і багатство української мови
розвивати комунікативну компетенцію, уважність, кмітливість, уяву, логічне мислення; збагачувати словниковий запас, розширювати мовний кругозір; створити атмосферу для розвитку творчого потенціалу кожної дитини;
прищеплювати інтерес дітей до української мови, виховувати почуття поваги до неї, національну самосвідомість, підвищувати загальну мовну культуру.
Обладнання: плакат
...
Читати далі »
|
|