Субота
18.05.2024
08:33
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » Архів матеріалів
    « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 29 30 »
    Категория: Для вчителя старшої школи | Просмотров: 883 | Добавил: usova83 | Дата: 15.02.2016 | Комментарии (0)

    У 2016 році СЗШ №1 відзначить своє 80-річчя. Готуючись до цього свята, педагогічний колектив, учні та батьки намагаються оздобити навчальні класи, методичний кабінет, просторі шкільні коридори. Із цією метою вони використовують будь-яку нагоду. Так, протягом зимових канікул, що розтяглися на цілий місяць, класний керівник Русанова Ірина Володимирівна та батьки 4-А класу вирішили підготувати сюрприз своїм дітям та майбутнім першокласникам.

    Протягом короткого терміну, дружно взявшись до роботи, вони відремонтували  навчальний кабінет. Тепер у ньому виграє натяжна стеля, допомагає налаштуватися на робочий лад спокійний колір нових шпалер, добре вписується в інтер’єр  сучасна дошка, на якій учні залюбки розв&r ... Читати далі »

    Категория: Шкільні новини | Просмотров: 527 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

     Працюючи з обдарованою дитиною, вчитель розвиває її здібності. Що ж таке здібності? Здібності – це індивідуальні якості особистості, що дають змогу за сприятливих умов більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю, вирішувати певні завдання. Здібності поділяють на спеціальні та загальні. Спеціальні здібності – це здібності до певних змістів, рівнів і форм  реалізації людської діяльності, а загальні здібності – це здібності до широкого змісту людської діяльності. Щоб визначити загальну обдарованість дитини, вчителі можуть використати спеціальну анкету.

    Анкета для вчителів

    „Визначення загальної обдарованості дитини”

    Чи притаманне дитині:

    • інтерес до розумової діяльності;
    • компетентність, не властива вікові;
    • пошук причин явищ, що спостерігаються;
    • ... Читати далі »
    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 502 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

    Тест – анкета

    „Про здібності дитини. Як їх упізнати?”

    У дитини абсолютно очевидні технічні здібності, якщо вона:

    • цікавиться найрізноманітнішими механізмами та машинами;
    • любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
    • сама докопується до причин зіпсованості і примх механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
    • може лагодити пошкоджені прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, доробок, знаходить оригінальні рішення;
    • уміє і любить малювати, „бачить” креслення та ескізи малюнків;
    • цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.

    (6 ха ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 553 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

     

             В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи.

             На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості від батьків і педагогів про високі успіхи у будь – якій діяльності дитини.

             На другому (діагностичному) етапі проводиться індивідуальна оцінка творчого потенціалу й особливостей нервово–психічного статусу дитини психологом і вчителем. Чимало дітей виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а в декількох. Завдання педагогів – не тільки виявити таку поліобдарованість, а й удосконалювати, розвивати її.

    На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль мають виконувати педагоги, завдання яких – формування і поглиблення дитячих здібностей.

             До навчання обдарованих д ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 564 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

    Хорошим манерам учат, работая над ними по отдельности, до тех пор, пока ребенок не освоит их достаточно, чтобы проявлять без ваших напоминаний о правилах этикета.

    Согласно результатам множества исследований, дети с плохими манерами пользуются меньшей популярностью и не очень хорошо успевают в школе. В то же время вежливые дети обладают преимуществом как в детстве, так и позже во взрослой жизни: в ходе интервью с работодателями чаще предпочтение отдается соискателям, проявляющим учтивость и такт. Поэтому очень важно позаботиться о том, чтобы наши дети умели себя вести и пользовались плодами хорошего воспитания. А в мире, где слишком часто демонстрируется неучтивость, невоспитанность, а зачастую и неприкрытая грубость, особенно важно, чтобы родители поработали над манерами детей.

    * ... Читати далі »

    Категория: Сторінка психолога | Просмотров: 543 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

    Никогда нельзя потакать непослушанию, но это не означает, что вы не должны пытаться понять, что заставляет ребенка так себя вести.

    Каждый ребенок время от времени не слушается своих родителей. Но, если дети постоянно не делают того, о чем мы их просим, они переходят границу. Такие дети не только не делают того, чего мы от них хотим, но и бросают вызов родительскому авторитету. Ни при каких условиях вы не должны спускать ребенку с рук такое поведение. Игнорирование неповиновения, уступки и выполнение задания за него отразятся не лучшим образом как на гармонии вашей семьи, так и на становлении характера самого ребенка.

    *          Что реально можно рекомендовать в этой ситуации?

    
		<!-- ... Читати далі »

    Категория: Сторінка психолога | Просмотров: 496 | Добавил: usova83 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)