П`ятниця
26.04.2024
22:19
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Лютий » 2 » Визначення обдарованості дитини
    11:15
    Визначення обдарованості дитини

     Працюючи з обдарованою дитиною, вчитель розвиває її здібності. Що ж таке здібності? Здібності – це індивідуальні якості особистості, що дають змогу за сприятливих умов більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю, вирішувати певні завдання. Здібності поділяють на спеціальні та загальні. Спеціальні здібності – це здібності до певних змістів, рівнів і форм  реалізації людської діяльності, а загальні здібності – це здібності до широкого змісту людської діяльності. Щоб визначити загальну обдарованість дитини, вчителі можуть використати спеціальну анкету.

    Анкета для вчителів

    „Визначення загальної обдарованості дитини”

    Чи притаманне дитині:

    • інтерес до розумової діяльності;
    • компетентність, не властива вікові;
    • пошук причин явищ, що спостерігаються;
    • допитливість розуму, прагнення відкривати і досліджувати нове;
    • різнобічні інтереси та потреба у різноманітній інформації;
    • поширені знання;
    • хороша пам’ять;
    • багата фантазія, уява, винахідливість;
    • пристрасть до ігор, що потребують концентрації уваги та мають складні правила;
    •  вміння самостійно гратись та працювати;
    • хороше володіння мовними засобами;
    • великий активний словник;
    • терплячість у навчанні та заняттях, що відповідають захопленням дитини;
    • готовність прийняти участь у додаткових заходах, які підвищують інтерес до навчання (конкурси, олімпіади);
    • інтенсивне читання книг, вивчення різноманітних друкованих матеріалів (атласів, словників, енциклопедій);
    • глибокий інтерес до наукової літератури;
    • захопленість, поличні і світоглядні інтереси;
    • колекціонування, проведення інтересів у домашніх умовах;
    • почуття гумору, підвищений інтерес до гумористичних малюнків;
    • підвищене почуття відповідальності, ретельне виконання обов’язків;
    • велика працездатність та прагнення працювати якомога довше;
    • швидке оволодіння матеріалом;
    • розвинене почуття справедливості;
    • швидкість і точність виконання розумових операцій;
    • розвинена координація та широкий діапазон рухів;
    • демонструє здібності у практичному застосуванні;
    • задає багато питань про походження та застосування предметів;
    • виявляє незалежність та оригінальність мислення;
    • легко пристосовується, активно спілкується, виявляє ініціативу.

             Щоб розпізнати спеціальні здібності дитини, можна скористатися тестом – анкетою, розробленою спеціалістами в галузі психології Л. де Хааном і Г.Кафом, яка отримала розповсюдження у США.

    Категорія: Робота з обдарованими | Переглядів: 498 | Додав: usova83 | Рейтинг: 2.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar