П`ятниця
26.04.2024
02:29
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Лютий » 02

    У 2016 році СЗШ №1 відзначить своє 80-річчя. Готуючись до цього свята, педагогічний колектив, учні та батьки намагаються оздобити навчальні класи, методичний кабінет, просторі шкільні коридори. Із цією метою вони використовують будь-яку нагоду. Так, протягом зимових канікул, що розтяглися на цілий місяць, класний керівник Русанова Ірина Володимирівна та батьки 4-А класу вирішили підготувати сюрприз своїм дітям та майбутнім першокласникам.

    Протягом короткого терміну, дружно взявшись до роботи, вони відремонтували  навчальний кабінет. Тепер у ньому виграє натяжна стеля, допомагає налаштуватися на робочий лад спокійний колір нових шпалер, добре вписується в інтер’єр  сучасна дошка, на якій учні залюбки розв&r ... Читати далі »

    Категория: Шкільні новини | Просмотров: 520 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

     Працюючи з обдарованою дитиною, вчитель розвиває її здібності. Що ж таке здібності? Здібності – це індивідуальні якості особистості, що дають змогу за сприятливих умов більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю, вирішувати певні завдання. Здібності поділяють на спеціальні та загальні. Спеціальні здібності – це здібності до певних змістів, рівнів і форм  реалізації людської діяльності, а загальні здібності – це здібності до широкого змісту людської діяльності. Щоб визначити загальну обдарованість дитини, вчителі можуть використати спеціальну анкету.

    Анкета для вчителів

    „Визначення загальної обдарованості дитини”

    Чи притаманне дитині:

    • інтерес до розумової діяльності;
    • компетентність, не властива вікові;
    • пошук причин явищ, що спостерігаються;
    • ... Читати далі »
    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 496 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

    Тест – анкета

    „Про здібності дитини. Як їх упізнати?”

    У дитини абсолютно очевидні технічні здібності, якщо вона:

    • цікавиться найрізноманітнішими механізмами та машинами;
    • любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
    • сама докопується до причин зіпсованості і примх механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
    • може лагодити пошкоджені прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, доробок, знаходить оригінальні рішення;
    • уміє і любить малювати, „бачить” креслення та ескізи малюнків;
    • цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.

    (6 ха ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 550 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)

     

             В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи.

             На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості від батьків і педагогів про високі успіхи у будь – якій діяльності дитини.

             На другому (діагностичному) етапі проводиться індивідуальна оцінка творчого потенціалу й особливостей нервово–психічного статусу дитини психологом і вчителем. Чимало дітей виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а в декількох. Завдання педагогів – не тільки виявити таку поліобдарованість, а й удосконалювати, розвивати її.

    На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль мають виконувати педагоги, завдання яких – формування і поглиблення дитячих здібностей.

             До навчання обдарованих д ... Читати далі »

    Категория: Робота з обдарованими | Просмотров: 558 | Добавил: usova83 | Дата: 02.02.2016 | Комментарии (0)