Предмет: зарубіжна література
Клас: 8
Вчитель: Комишан Ірина Сергіївна
І категорія, стаж - 11 років
Тема: Форум шанувальників творчості Омара Хайяма. Миттєвості життя людини в рубаї Омара Хайяма.
Девіз уроку: Хай живе Життя!
Мета: ознайомити учнів з особливостями лірики О. Хайяма, дослідити філософські погляди поета на життя, людину, світ і місце людини у ньому;сприяти усвідомленню учнями загальнолюдського значення віршів поета; розвивати вміння аналізувати поетичні твори, навички дослідницької роботи, виховувати почуття любові до життя, високі моральні якості, людяність, порядність, почуття власної гідності.
Епіграф
... тільки істину я визнаю єдину
О. Хайям
Обладнання: портрет – колаж Омара Хайяма, вислови - мудр
...
Читати далі »
|
Вчитель: Коржинська Тамара Василівна
Предмет: Географія
Стаж роботи: 33 роки
Вища категорія, "старший учитель"
Тема. Узагальнення матеріалу за темою: «Африка».
Мета: навчити учнів практично застосовувати здобуті географічні знання і користуватися джерелами географічної, політичної, економічної інформації, картами і оцінювати стан природи і вплив на неї господарської діяльності.
Обладнання: фізична, політична карта, карта кліматичних поясів, карта «Природні зони Африки», атласи, підручники.
Тип уроку: підсумковий урок-гра.
Хід уроку
І Організаційний момент.
Вчитель повідомляє тему, мету уроку. Клас об’єднується в три команди.
ІІ І етап.
...
Читати далі »
|
Хімія, 8 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема: «Основні класи неорганічних речовин»
Мета: - закріпити знання про склад оксидів, основ, кислот,
солей, фізичні властивості солей, галузі їх застосування;
- продовжити формувати вміння писати рівняння
реакції, розв’язувати задачі;
- розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння нестандартно мислити;
- виховати творчий підхід до навчання, культуру колективної праці.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
...
Читати далі »
|
Хімія, 7 клас, Пасічник Наталія Михайлівна, ІІ категорія, стаж роботи 11 років
Тема. Фізичні та хімічні явища
Мета: сформувати поняття про фізичні та хімічні явища, навчити учнів їх розрізняти, з допомогою експерименту з’ясувати суть, зовнішні ефекти хімічних реакцій, розкрити значення хімічних реакцій у житті та побуті людини, формувати навички наводити приклади хімічних та фізичних явищ, розвивати уявлення про перетворення речовин, виховувати допитливість і спостереження.
Тип уроку: формування нових знань
Обладнання та реактиви: штатив з пробірками, пробіркотримач, сухе пальне, сірники, скло, магніт, шматки крейди, залізні ошурки, магнієві ошурки, розчини хлоридної кислоти, натрій гідроксиду, купрум(ІІ) сульфату, натрій карбонату, фенолфталеїн, кристалічні амоній хлорид і кальцій гідроксид, роздрукований матеріал кожному учню (додатки 1-3).
...
Читати далі »
|
Зарубіжна література, 6-А клас
Вчитель: Пронь Юлія Олексіївна.
Тема уроку: Тема кохання в повісті «Ніч передРіздвом» .Образи Оксани і Вакули.
Мета уроку: провести екскурсію „Гоголівськими стежками”; презентувати повість „Ніч перед Різдвом”, повідомити про історію створення твору, схарактеризуватиобразиВакули та Оксани в повістіМ.Гоголя, розкрити тему кохання в творі,показати на прикладах опис українських народних традицій у повісті; розвивати в учнів логічне мислення, творчі здібності, навички виразного читання, уважність, вміння логічно мислити; сприяти у школярів читацького кругозору; виховувати інтерес до звичаїв українського народу, до творчості М.В.Гоголя.
Очікувані результати: учень (учениця) знає ключові факти про життя і творчість М. Гоголя, про зв’язки письменника з Україною; знає з
...
Читати далі »
|
РУССКИЙ ЯЗЫК, 8-А КЛАСС
Учитель: Пронь Юлия Алексеевна.
Тема. Структура и виды словосочетаний по типу подчинительной связи (согласование, управление, примыкание)
Цель: научить школьников определять типы подчинительной связи в словосочетании; развивать у них умение использовать в речи синонимические словосочетания; воспитывать доброту.
Оборудование: учебник, схема.
Тип урока: комбинированный.
Ход урока
I. АКТУАЛИЗАЦИЯ ОПОРНЫХ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ
- Проверка домашнего задания.
- Совместная работа
1.Замените, где это возможно, сочетания «сущ. + прилаг.» сочетаниями «сущ. + сущ.».
Военная служба, речная вода, парусная лодка, охотничьи рассказы, двор
...
Читати далі »
|
Русский язык, 5-А класс
Учитель: Пронь Юлия Алексеевна
Тема : «Речевой этикет»
Цель урока:
- обучающая: формирование представлений о речевом этикете;
- развивающая: развитие навыков связной и диалогической речи учащихся;
- воспитательная: воспитание культуры общения, самосознания детей.
Ход урока:
І. Организационный момент (3 мин).
ІІ. Проверка домашнего задания.
ІІ. Объяснение нового материала.
Запись даты и темы урока.
- Открываем тетради и аккуратно записываем дату и тему урока.
Тема сегодняшнего урока «Правила этикета».
Быть вежливым - одно из правил этикета. Посмотрите внимательно на
...
Читати далі »
|
|