Вівторок
03.12.2024
19:38
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Січень » 28 » ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
    13:10
    ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

    ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

    ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

    1. Загальні положення

    1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України.

    1.2.Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

    1.3.Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

    1.4.Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора з виховної роботи.

    1.5.У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, Наказами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (у тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором (контрактом). Вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

    2. Функції

    Основними напрямами діяльності вихователя є:

    2.1. Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.

    2.2.Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі.

    3. Посадові обов'язки

    Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

    3.1 .Планує, організовує та здійснює виховання учнів.

    3.2.Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.

    3.3.Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та навчання школярів.

    3.4.Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей.

    3.5.Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку.

    З.6. Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допомогу в навчанні, організації відпочинку і здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої і науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами.

    3.7.Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.

    3.8.Надає допомогу в організації самоуправління в учнівському колективі.

    3.9.Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови проживання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

    3.10.Забезпечує у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.

    3.11 .Веде у встановленому порядку документацію і звітність.

    3.12.Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

    3.13.Проходить періодичний медичний огляд.

    3.14. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію;

            бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

    3.15.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя: у школі, побуті, громадських місцях.

    3.16.Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежнонебезпечних і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

    3.17.Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожний нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.

    3.18.Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.

    3.19.Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією у класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

    3.20.Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

    4. Права

    Вихователь має право на:

    4.1.Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи.

    4.2.3ахист професійної честі й гідності.

    4.3.Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.

    4.4. Захист своїх інтересів самостійно і через представника, у тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування,  пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

    4.5.Конфіденційність   дисциплінарного   (службового)   розслідування,   за винятком випадків, передбачених законом.

    4.6.Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.

    4.7.Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

    4.8.Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

    4.9.Роздавання учням під час перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

    5. Відповідальність

    5.1.Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.

    5.2.3а невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

    5.3.3а застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку, вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».

    5.4.3а навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу, у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки, вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим чи цивільним законодавством.

    6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

    Вихователь:

    6.1.Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

    6.2.Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати.

    6.3.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр.

    План роботи затверджується заступником директора з виховної роботи.

    6.4.Подає заступнику директора з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).

    6.5.Одержує від директора школи та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

    6.6.Працює у тісній  взаємодії з учителями, класними керівниками і батьками учнів (особами, які  їх  замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

     

    Категорія: ГПД | Переглядів: 1703 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar