У 2016 році СЗШ №1 відзначить своє 80-річчя. Готуючись до цього свята, педагогічний колектив, учні та батьки намагаються оздобити навчальні класи, методичний кабінет, просторі шкільні коридори. Із цією метою вони використовують будь-яку нагоду. Так, протягом зимових канікул, що розтяглися на цілий місяць, класний керівник Русанова Ірина Володимирівна та батьки 4-А класу вирішили підготувати сюрприз своїм дітям та майбутнім першокласникам.
Протягом короткого терміну, дружно взявшись до роботи, вони відремонтували навчальний кабінет. Тепер у ньому виграє натяжна стеля, допомагає налаштуватися на робочий лад спокійний колір нових шпалер, добре вписується в інтер’єр сучасна дошка, на якій учні залюбки розв&r
...
Читати далі »
|
Працюючи з обдарованою дитиною, вчитель розвиває її здібності. Що ж таке здібності? Здібності – це індивідуальні якості особистості, що дають змогу за сприятливих умов більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю, вирішувати певні завдання. Здібності поділяють на спеціальні та загальні. Спеціальні здібності – це здібності до певних змістів, рівнів і форм реалізації людської діяльності, а загальні здібності – це здібності до широкого змісту людської діяльності. Щоб визначити загальну обдарованість дитини, вчителі можуть використати спеціальну анкету.
Анкета для вчителів
„Визначення загальної обдарованості дитини”
Чи притаманне дитині:
- інтерес до розумової діяльності;
- компетентність, не властива вікові;
- пошук причин явищ, що спостерігаються;
...
Читати далі »
|
Тест – анкета
„Про здібності дитини. Як їх упізнати?”
У дитини абсолютно очевидні технічні здібності, якщо вона:
- цікавиться найрізноманітнішими механізмами та машинами;
- любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
- сама докопується до причин зіпсованості і примх механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
- може лагодити пошкоджені прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, доробок, знаходить оригінальні рішення;
- уміє і любить малювати, „бачить” креслення та ескізи малюнків;
- цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.
(6 ха
...
Читати далі »
|
В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи.
На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості від батьків і педагогів про високі успіхи у будь – якій діяльності дитини.
На другому (діагностичному) етапі проводиться індивідуальна оцінка творчого потенціалу й особливостей нервово–психічного статусу дитини психологом і вчителем. Чимало дітей виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а в декількох. Завдання педагогів – не тільки виявити таку поліобдарованість, а й удосконалювати, розвивати її.
На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль мають виконувати педагоги, завдання яких – формування і поглиблення дитячих здібностей.
До навчання обдарованих д
...
Читати далі »
|
|