Субота
16.02.2019
06:57
Категорії розділу
Шкільні новини [61]Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2]Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [27]Сторінка бібліотекаря [1]
Сторінка психолога [22]Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19]Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9]ЗНО [3]
Школа майбутнього першокласника [6]Для батьків [6]
Спортивне життя школи [4]Для класного керівника [5]
ГПД [6]Робота з обдарованими [10]
Діяльність учнівського самоврядування [2]Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4]Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1]Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2017 » Лютий » 3 » Візитка школи
    16:13
    Візитка школи

        Українське суспільство ставить перед педагогічними працівниками надзвичайно важливе і невідкладне завдання – виховання справжнього громадянина і патріота рідної землі, активного учасника державотворчих процесів. Сучасна школа потребує нових підходів до вивчення всіх навчальних предметів. Упроваджено Державний стандарт початкової загальної освіти, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Позитивним при цьому є, по-перше, збільшення навчального часу на вивчення того чи іншого предмета, по-друге, підготовка нових навчальних програм та підручників. Вчителі мають широкий вибір навчально-методичних матеріалів: посібники, дидактичні збірники, електронні засоби навчання. На допомогу вчителю видається багато змістових предметних газет і журналів. Міністерство освіти і науки України систематично і своєчасно розробляє і доводить до відома вчителів нормативно-методичні документи.

       Виходячи з цього, адміністрація школи працює на створення позитивного іміджу школи, а також  планує залучення до навчання у школі дітей з інших мікрорайонів міста.

      Школа має комп'ютерний клас, де відповідно до санітарних норм розміщено 9 комп'ютерів (тип процесора - Pentium та Celeron). Це дає можливість поряд з вивченням теорії працювати на уроках інформатики за машинним варіантом, а також використовувати комп'ютери при вивченні інших шкільних предметів (школа має комп'ютерні програми для з математики, інформатики, хімії, фізики, географії, біології, історії України, всесвітньої історії,  української мови, економіки).

         У школі обладнані кабінети фізики (1), математики (2), хімії (1), української мови та літератури (3), історії та права (1), російської мови та зарубіжної літератури (1), географії (1), біології (1), англійської мови (2), предметів художньо-естетичного циклу (1), лабораторія для проведення занять з фізики, початкові класи (7), спортивна зала. А також відповідні санітарним нормам кабінет обслуговуючої праці, слюсарна майстерня технічної праці та майстерня з обробки деревини.

        Добре обладнана бібліотека,  де зібрані спеціалізована література,  художня література, різноманітні підручники, газети, журнали, методична література.

                 В наш час зростає роль школи, коли її функції розширюються і на неї покладається важливе завдання консолідації нації, відтворення  та об’єднання українського суспільства, прилучення якнайбільшої кількості наших співгромадян до колосальних багатств національної духовності, моралі й культури. Зростає і роль вчителя. А майстерність учителя є основою забезпечення якості освіти. Відомо, що чим яскравіша особистість учителя, тим потужніший виховний вплив вона справляє на учнів і не лише на учнів.

                Школу очолює: директор - Чир’ян Арутюн Робертович, 1973 року народження, учитель історії, правознавства, курсу "Фінансова грамотність", стаж педагогічної роботи 16 років

               Алієва Ірина Сергіївна  – заступник директора з навчально-виховної роботи, 1984 року народження, учитель української мови та літератури, стаж педагогічної роботи 13 років.

                Орєхова Катерина Євгенівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, 1971 року народження, учитель української мови та літератури, стаж педагогічної роботи 23 роки, вчитель І категорії.

     

    Розподіл педагогічних працівників за стажем роботи

     

    Навчальний рік

    Усього вчителів

     

    Педагогічний стаж

    до 3-х років

    від 3-х до 10 років

    від 10 до 20 років

    20 років і більше

    2016 – 2017

    25

    3

    2

    9

    11

     

     

     

     

     

     

    Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

    Навчальний рік

    Усього вчителів

    Освіта

    Спеціаліст, магістр

    (вища)

    Бакалавр (незакінчена вища)

    Молодший спеціаліст

    (середня спеціальна)

    Середня

    чол.

    %

    чол.

    %

    чол.

    %

    чол.

    %

    2016-2017

    25

    23

    92%

    -

    -

    2

    8%

    -

    -

     

     

     

     

     

     

     

    Аналіз творчого потенціалу школи

    Навчальний рік

    Усього вчителів

    (без сумісників)

    Звання та нагороди педагогів

     

     

    Старший учитель

    Учитель-методист

    «Відмінник освіти України»

    Почесна грамота МОНУ

    Грамота освіти і науки ОДА

    Грамота міського відділу освіти

    2016-2017

    24

    5

       1

    -

    -

    1

    7

     

    Навчальний рік

    Усього вчителів (без сумісників)

    Кваліфікаційна категорія

    спеціаліст

    спеціаліст

    ІІ категорії

    спеціаліст

    І категорії

    спеціаліст вищої категорії

    2016-2017

    24

    чол.

    %

    чол.

    %

    чол.

    %

    чол.

    %

    6

    25

    4

    17

    9

    38

    5

    20

      У поточному навчальному році  атестацію проходили 5 учителів  (що склало 20% від загальної кількості педколективу). Це учитель англійської мови Бойкова Н.М. (присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію), учитель географії Коржинська Т.В. (підтвердила вищу категорію та педагогічне звання «Старший учитель»), учитель початкових класів Колпакова О.М. (підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання «Учитель-методист»), Русанова І.В., учитель початкових класів (підтвердила кваліфікаційну категорію «Спеціаліст», та педагогічне звання «Старший учитель») та учитель хімії, Пасічник Н.М. (присвоєно І кваліфікаційну категорію).

      Вчителями були підготовлені та проведені цікаві відкриті уроки, позакласні заходи.

      У 2016-2017 навчальному році курсову перепідготовку пройшли 7 педагогічних працівників, що склало 29% від кількості педагогічних працівників школи.

      Поряд із курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог у рамках методичного об’єднання обрав собі тему для самоосвіти. Оформлено куточок «Самоосвіта вчителя».

                Приймаючи до уваги той факт, що у 2016-2017 навчальному році школа брала участь у проекті «Демократична школа», науково-методична робота у наступному навчальному році буде спрямована на розробку цілісної системи дій і заходів, спрямованих на всебічне  підвищення професійного рівня загалом, на розвиток ініціативи і творчості кожного вчителя зокрема, і, з рештою, - на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в цілому.

    Одним із ключових напрямків реформування загальної середньої освіти на сьогодні є профільне навчання. Адміністрація школи замислилася над такою проблемою: як в умовах однокомплектної школи забезпечити особистісно орієнтований підхід до профільного навчання. Вибір профілю навчання – найголовніше питання для школяра, батьків і вчителів. Як правильно зробити вибір? І тому з метою вибору профілізації шкільною соціально-психологічною службою проводиться діагностика за соціально-психолого-індивідуальним виміром, за діяльністним та генетичним вимірами. Крім того, проводиться анкетування учнів і батьків, співбесіди, консультації з питання вибору напрямку профілізації. В остання три роки більшість учнів обирає технологічний та інформаційно-технологічний профілі, що може бути пов’язано, насамперед, з їх сподіваннями на підготовку до вступу у ВНЗ.

                Розглядаючи рівень знань учнів  2 – 10 класів (27 учнів 1-го класу не атестувалися), можна зробити висновок,  що майже всі учні засвоїли програмовий матеріал. Високий рівень знань мають  – 30 учнів, достатній – 80 учнів,  середній – 129 учень, а низький – 2 учнів.

    В різноманітних заходах, що проводяться у школі, беруть участь майже всі учні з 1 по 11 класи.

    Взагалі, позакласні заходи у нашій школі різноманітні за тематикою та форматом, спрямовані на розвиток:

    *                фізичного виховання (олімпійський урок, вікторина «Знавець олімпійського спорту», спортивні змагання, веселі старти тощо);

    *                художньо-естетичного виховання (різноманітні конкурси малюнків, плакатів, літературних творів, композицій тощо);

    *                правового виховання (урок гендерної рівності, класні години, радіолінійки, круглі столи, диспути, конкурси рефератів на правову тематику тощо);

    *                превентивного виховання (профілактика правопорушень серед неповнолітніх, профілактика куріння, наркоманії, алкоголізму, СНІДу, способу життя, що веде до хвороб, профілактика деструктивної поведінки тощо);

    *                воєнно-патріотичного виховання (уроки мужності, випуски стіннівок, тематичні вікторини, оформлення стендів, папок, радіолінійки  тощо);

    *                громадянського виховання (лекції, диспути, створення куточків тощо);

    *                екологічного виховання (конкурси екологічних плакатів, природоохоронні акції до Дня Довкілля тощо);

    *                трудового виховання (проведення класних годин на тему: «Праця прикрашає людину», благоустрій шкільної ділянки тощо);

    *                родинного виховання (виховні години на тему: «Роде наш красний», шкільне свято «Мати – символ добра на землі» тощо);

    *                профорієнтаційної роботи (КВК «Професії нашого міста», створення профорієнтаційного стенду, куточків тощо).

    Наша шкільна дитяча організація «Сузір’я ІНІТАЛ» постійно співпрацює з міськими позашкільними закладами, а учні нашої школи -  постійні учасники та переможці конкурсів міського та обласного рівнів:

    *                конкурс новорічних та різдвяних композицій «Замість ялинки –   букет» - грамота переможцю;

    *                конкурс юних майстрів народних ремесел, аранжувальників, флористів «Квітуча Луганщина» - грамота переможцю у номінації «Бісер»;

    *                міський етап юнацького фестивалю  «В об’єктиві натураліста»  І місце в міському етапі у номінації «Кращий слайд-фільм»;

    *                міський огляд-конкурс «Театральний проспект» - грамота за краще виконання ролі;

    *                обласний конкурс «Моя Батьківщина – Україна» - перемога у міському етапі;

    *                конкурс поетичних творів «Джерельце» - грамота за І, ІІ місце у міському етапі;

    *                конкурс учнівської творчості «Поетична нива» - грамота переможцю у міському етапі;

    *                міський фестиваль екологічних агітбригад  - грамота у номінації «Яскраве музичне оформлення виступу;

    *                Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів «Енергія і середовище» - грамота переможцю.

              Взагалі, протягом року учні нашої школи брали участь у 43 міських конкурсах та заходах.

    Завдяки створенню ефективної виховної підсистеми школи:

    • діти приймають активну участь у всіх заходах, які відбуваються у школі та за її межами;
    • учні прагнуть до самореалізації, саморозвитку;
    • у дітей розвивається творча ініціатива, колективність, прагнення проявити себе у різних ситуаціях;
    • учні більше уваги приділяють своєму дозвіллю;
    • в учнів виховується почуття лідерства.

                Форми роботи з батьками, які ми використовували у роботі батьківського всеобучу: дні відкритих дверей, батьківський лекторій (лекції, круглі столи, анкетування тощо), збори – семінари для батьків, сімейні свята, спільні екскурсії, культпоходи, виставки творчих робіт дітей, зустрічі з батьками – фахівцями: лікарями, працівниками міліції, пожежними, працівниками ДАІ.

                   Творча група педагогів та адміністрація нашої  школи проаналізувала проблеми,  з якими стикається колектив навчального закладу,  вивчила сучасні науково-педагогічні дослідження, у яких висвітлено різноманітні проекти реформування освіти з метою відродження національної школи, яка б забезпечувала сучасну освіту та виховання учнів. Тому наша школа у квітні 2016 року  розпочала працювати над проектом у рамках Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства  «Демократична школа». А з  вересня 2016 року школа починає працювати за новою навчально-виховної моделлю «Успішна особистість», науково-методична мета якої «Формування успішної особистості учня, здатного до саморозвитку протягом усього життя, створення нового педагогічного середовища, зорієнтованого на персональний талант дитини».

    На сучасному етапі розвитку України, коли існує пряма загроза денаціоналізації, втрати державної незалежності та потрапляння у сферу впливу іншої держави, виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення патріотичного виховання дітей та молоді – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей:

    -          повага до національних символів (Герба, Прапора, Гімну України);

    -          участь у громадсько-політичному житті країни;

    -          повага до прав людини;

    -          верховенство права;

    -       толерантне ставлення до цінностей і переконань представників іншої культури, а також до регіональних та національно-мовних особливостей;

    -           рівність всіх перед законом;

    -           готовність захищати суверенітет і територіальну цілісність України.

    Вироблення і поступове прийняття всіма членами педагогічного колективу загальних установок щодо створення нової моделі «Успішна особистість», а саме:

    • орієнтація на демократизацію і гуманізацію освіти;
    • визначення необхідності і можливості навчати усіх дітей без виключення;
    • поглиблення диференціації та індивідуалізації освіти, з урахуванням зони найближчого розвитку дитини, її реальних навчальних можливостей, психофізіологічних особливостей, здібностей і схильностей;
    • взаємодія педагогів між собою і з фахівцями медиками, психологами, дефектологами, що призведе до вироблення узгодженості дій і допоможе перебороти об’єктне, вузькопрофесійне ставлення до дитини;
    • організація навчально-виховного відповідно до психофізичних особливостей, здібностей та нахилів дітей, з урахуванням запитів населення і вимог загальноосвітніх стандартів держави;
    • дослідження особистості методом збирання інформації та вивчення фактів життєдіяльності учня (проведення досліджень);
    • складання карт соціалізації, в яких відбивається динаміка особистісного розвитку кожної дитини з урахуванням таких чинників:
    • індивідуальні особливості пізнавальних процесів (увага, пам’ять, мислення, розвиток мовлення тощо);
    • психологічні особливості дитини, що свідчать про її готовність до оволодіння певними видами діяльності залежно від типу вищої нервової діяльності і рівня загальних розумових здібностей;
    • ставлення до навчання (мотиви навчання, його успішності чи неуспішності, улюблені предмети тощо);
    • міжособистісні стосунки в класному колективі (соціометричний статус, комунікативні та організаторські здібності, реакція на конфлікт тощо);
    • стан здоров’я;
    • відомості про сім’ю (склад, освіта, місце роботи батьків, соціально-побутові умови, виховний вплив батьків на дитину, стосунки дитини з батьками);
    • визначення умовних груп дітей: «обдаровані», «звичайні», «діти потребуючи педагогічної корекції» та створення для кожної окремої групи умов і можливостей переходу з третьої групи до другої та першої.

                 

     

    Категорія: Візитка школи | Переглядів: 281 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar