Субота
17.11.2018
00:53
Категорії розділу
Шкільні новини [59]Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [1]Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [27]Сторінка бібліотекаря [3]
Сторінка психолога [22]Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19]Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9]ЗНО [3]
Школа майбутнього першокласника [6]Для батьків [6]
Спортивне життя школи [3]Для класного керівника [5]
ГПД [6]Робота з обдарованими [10]
Діяльність учнівського самоврядування [2]Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4]Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1]Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Січень » 21 » Множення двоцифрового числа на одноцифрове
    09:34
    Множення двоцифрового числа на одноцифрове

    Предмет: математика

    Клас: 4

    Вчитель: Русанова І.В.

    Категорія: спеціаліст, "старший учитель"

    Стаж роботи: 30 років

     

    ТЕМА:  «Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Задача на суму двох добутків»

    Мета:

    • ознайомити учнів зі способом множення двоцифрового числа на одноцифрове;
    •  формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох добутків;
    •  повторити і закріпити  знання учнів про знаходження периметра  чотирикутника;
    •  перевірити знання і вміння множити і ділити на 10 і 100, на 1і 0; 
    • формувати  вміння працювати самостійно, в парах, в групі;  розвивати логічне мислення; 
    • виховувати любов і бережне ставлення до природи.

    Хід  уроку

    І. Організаційний момент

                Встаньте, діти, всі рівненько,

                Посміхніться всі гарненько.

                Гостей, що до нас завітали, привітайте,

                Всім присутнім здоров’я й добра побажайте.

    • Бажаємо вам здоров’я і добра.

     

     

    ІІ. Актуалізація знань учнів

    1. Вірш         Непомітно з’явилась весна -

                        Ніч вкоротила, дня додала.

                        Берізки соком наливає,

                        Землю зеленим килимом вкриває.

                        Весна іде, красу несе, а в тій красі радіє все.

    1. Розповідь вчителя
    1. Найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає в нас природа. Вона завжди чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Шепіт блакитної води, спів пташок, запах квітів, шелест зелених гаїв – усе це дороге серцю. І саме від нас, людей, залежить, чи почуємо ми все це через роки.
    2. І сьогодні ми на уроці математики помандруємо в світ знань екологічною стежиною добра.
    1. Усна лічба

    Загадка .    Цілий день працюю в гаї, діловито дзьобом б’ю.

                           Я не цвяхи забиваю, шкідників я дістаю. (Дятел)

    • Що ви знаєте про дятла?
    • Чи потрібно берегти птахів? Чому?
    • Як треба берегти птахів?

     

    Якось раз учитель-Дятел

    Дав контрольну для звіряток.

    А звірята посумніли

    І до діток поспішили.                                                                                               

    А ви, дітки, часу не гайте,

    І звірятам допомагайте.

    1. Каліграфічна хвилинка
    1. Одного дня 18 мурашок вирішили полетіли на метеликах. На кожного метелика сіло по 3 мурашки. Скільки метеликів потрібно було мурашкам?
    2. «ланцюжок»

    - Виконати послідовно дії :

    100 – 25 +5 : 40 +18 : 5 ∙ 4 -6 = ?

    • Яке число заховалося? (10)
    1. Математичний диктант
    1. Число 3 збільшити в 10 разів;
    2. Знайди частку чисел 25 і 25;
    3. Добуток чисел 0 і 8 збільшити на 45;
    4. Число 1 помножити на 83;
    5. Суму чисел 37 і 16 помножити на 0;
    6. 800 зменшити у 100 разів;
    7. У скільки разів число 90 більше від числа 9?

    Відповіді:  30, 1, 45, 83, 0, 8, 10.

    ІІІ.  Повторення вивченого матеріалу

    1. Сам. роб.

    З00-1                    40•2-1               1•4+9           30•3-1                  20•5-1

    600:20                  80:8:10              800:40         60:10:6                 8:8+49

    1. Загадка
    • Назвати одним словом:

    Горіх,  черешня, слива, береза, груша – це  … (дерева)

    • Яке слово зайве? Чому?
    • А що ви знаєте про березу?

    Береза прожила 50 років, що становить п’яту частину всього життя берези. Який вік життя берези?

    • Чи потрібно берегти дерева? Як саме? (а ще потрібно насаджувати дерева)

     

     

    1. Задача.       Навесні 5 хлопчиків посадило по 7 вишеньок, а 5 дівчаток посадило по 4 яблуньки. Скільки всього дерев посадили діти?

     

    1. Задача  (на картці).     Навесні  5 дівчаток посадили по 4 берізки, а 5 хлопчиків по 6 дубків. Скільки всього дерев посадили діти?

     

    1. Задача (на картці).      Купили для дитячого садка 9 кг цукерок по 6 грн. за кілограм і 9 кг печива по 5 грн. за кілограм. Скільки коштує вся покупка?

     

    1. Додаткові запитання.
    2. Фізкультхвилинка.

     

    ІV. Мотиваціянавчальної діяльності.  Оголошення теми уроку

    А Незнайко-пустунець не любив книжок і грець.

    Своїм носом лиш вертів, а навчатись не хотів.

    Подивіться: от дивак – розв’язав він все не так.

    За таку ось небилицю він одержав одиницю.

    Давайте, малята, помилки виправляти,

    Всі разом будемо Незнайка навчати.

                 (3+7)•4=400

                (5+2)•3=24

                (4+6)•8=80

                (20+7)•3=?

                24•3=?

    • Щоб допомогти Незнайкові, нам теж треба навчитися множити двоцифрове число на  одноцифрове .

    V.  Вивчення нового матеріалу

    1. Робота на дошці   72•2,   64•2(письмово),  65•3,  71•5,   38•4, (усно)

                                                                                42•5,  34•5,   58•2

     

         2. Робота в парах

    -  Відгадайте, що заховано в конверті?

    1. Загадка.   Я найперша зацвітаю білим цвітом серед гаю.

                                                     (підсніжник)

    • Що ви знаєте про цю квітку?  Чому її треба берегти?
    • Давайте і ми будемо любуватися красою цієї квітки і не будемо її рвати оберемками.

     

    1. Гра «Збережи букет»
    • Обчисліть вирази і врятуйте квіти.

     

     

    21•4                48•2           14•6              37•2

     

    43•2                25•4           27•3              17•3

     

     

     

     

    •  

     

    1. Самостійна робота  (№ 841)

    96, 60, 84, 92, 68, 57, 75, 99.

    • Але ж не тільки природі ми можемо допомогти. А ще кому?
    1. Задача  (№842)  самостійно
    2.  
    3.  
    4.  
    5. Робота в групі (геометр. матеріал)  «Сюрприз»

    Ширина прямокутника 14 см, вона менша від його довжини на 4 см. Обчисли периметр прямокутника. (64см)

    • Хто із звіряток розв’язав правильно? (66см, 54см,  64см).
    1. Гра «Скласти  картинку» (повторення)

    1год 15хв =…хв

    8год 20хв =…хв

    1доба  =…год

    3доби  =… год

    2доби 3год = … год

    2доби 18хв = …хв

                           

    VІІ.Підсумокуроку

    • Яку тему вивчали?
    • Що повторили?
    • Тест:   27•3=                                             33•2=

    а) 91;   б)  71;    в) 81.                            а) 99;    б)  66;    в)55.

      - перетворити:    6діб 5 год = … год

    VІІІ.Дом.завд. №846

    • Якою стежинкою ми сьогодні рухалися, отримуючи знання?   

     

    1. Читання вірша вчителем.                     Відповідь дітей у віршах.

    Вмійте природу любити,

    Кожній стеблинці радіти.

    В полі, у лісі, над яром –

    Квіти, дерева і трави…

    Оберігайте повсюди

    Кожну травиночку в гаї,

    Все те окрасою буде

    Нашого рідного краю.

    Буду я природі другом,

    Йтиму садом, полем, а чи лугом,

    Буду я природі вірним другом,

    Коли лісом буду я іти,

    Теж посію зерна доброти,

    Побажаю дереву і пташці,

    Щоб вони жили у мирі й щасті!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Категорія: Для вчителя початкових класів | Переглядів: 137 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar