П`ятниця
26.04.2024
15:35
Категорії розділу
Шкільні новини [90] Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2] Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [29] Сторінка бібліотекаря [2]
Сторінка психолога [32] Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19] Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9] ЗНО [5]
Школа майбутнього першокласника [6] Для батьків [7]
Спортивне життя школи [7] Для класного керівника [6]
ГПД [6] Робота з обдарованими [11]
Діяльність учнівського самоврядування [2] Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4] Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1] Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Січень » 29 » Методична розробка виховного заходу у старших класах за темою «Я люблю Україну»
    11:32
    Методична розробка виховного заходу у старших класах за темою «Я люблю Україну»

    Методична розробка

    виховного заходу  у старших класах

    за темою «Я люблю Україну»

    Підготувала

    Пономаренко М.О.,

    учитель історії, спеціаліст I категорії,

    МЕТА:

     

    • навчальна – закріпити знання учнів про Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання - культури спілкування;

     

    • розвивальна – розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності;

     

    • виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її історії, символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою; сприяти розвитку творчої особистості.

     

     

     

    ОБЛАДНАННЯ:   комп’ютер, проектор, музикальний центр,  презентація, призи переможцям та учасникам, грамоти, 2 дзвіночки, стрічки для команд жовтого та синього кольору; актова зала прикрашена українською символікою, рушниками, вишивками та українським віночком, на плакаті великими літерами написано: «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ».

     

    ХІД ЗАХОДУ

    За основу гри обрано телепередачу «Я люблю Україну». Члени команд - учні  9 – 10 класів  – по чотири –шість чоловік  в кожній, решта – вболівальники.  Одяг команд  прикрашений  жовтими та синіми стрічками. 

     

     

    Ведучий. Доброго дня шановні учні та гості! Сьогодні ми проводимо відкритий захід на тему: «Я люблю Україну!»

    Ми живемо в Україні, в краю, невимовно багатому на чарівні кольори і краєвиди, на дивовижні пісні, на чудову милозвучну мову, якою можна передати все на світі, описати красу і велич рідного краю.

    Кожна держава багата своїми громадянами. Громадянин України — це ви і я, це люди, які постійно живуть в Україні, люблять її і є патріотами своєї Вітчизни, готові захищати її територію, ідеали, працювати на її розвиток і процвітання, вчитись, удосконалювати свою майстерність, шанувати традиції, бути законослухняними, знати права і обов’язки, добре знати історію Батьківщини, традиції, мову, культуру, бути добрими, чесними, милосердними, працелюбними. Так пишаємося же нашими патріотами!

     

    Перегляд відеоролику під назвою «Україна єдина! Пишаюсь нашими патріотами!» - https://www.youtube.com/watch?v=EbPTE0p0l0o

     

    Ведучий. Хай сьогоднішня гра відкриває перед вами, друзі, розум, мудрість, щедрість, гумор нашого талановитого народу.

    Перш ніж розпочати нашу гру, я хочу представити Вам шановне журі ((ДОДАТОК № 1).

       Розпочинаємо гру з представлення команд. Слово надається командам (представлення команд – назва, гасло) – оцінка журі (переможцю -2 бали, другій команді -1 бал).

     

    I ТУР «БЛІЦ – ОПИТУВАННЯ»  (розминка)

     

    Ведучий. А тепер командам пропонується I тур нашої гри (кожна команда отримує по 10 питань - 1 бал за кожну правильну відповідь)

     

     

    Питання для 1-ої команди

    • Питання для 1-ої команди

    1.Найбільшим багатством будь - якої нації є…

    2.Першим Президентом України початку ХХ ст. був…

    3.Автором музики  гімну «Ще не вмерла Україна…» був…   

    4. Гетьманом ХХ століття був…    

    5. Україна  має областей…. 

    6. Наша держава стала незалежною 

    7. Найвідоміша збірка творів Т.Г. Шевченка називалась…

    8. На 200-х гривневій купюрі зображено… 

    9. Наука про минуле

    10. Перше слово - цифра, друга  - частина тіла людини.

      1.Мова

    • 2 .М. Грушевський
    • 3. М. Вербицький
    • 4. Павло Скоропадський
    • 5. 24 області
    • 6. Українська Центральна Рада
    • 7. 24 серпня 1991 р.
    • 8. «Кобзар»
    • 9. Леся Українка
    • 10. Тризуб

     

    Питання для 2-ої команди

    Питання для 2-ої команди

    1.Предки українського народу 

    2. Українські гроші

    3. Першим  Президентом незалежної України був…

    4. Тарас Шевченко був учасником організації під назвою…

    5.  Орган влади в Україні., створений в 1917році 

    6.  Конституцію незалежної України було прийнято…

    7.  На 500-х гривневій купюрі зображено…

    8. Князь Святослав носив у лівому вусі…. 

    9.  Козацькі човни, які  робили з липи або верби завдовжки 20 метрів, а завширшки 3-4 метри,  називалися…

    10. Предмет для гри в більярд, ім’я князя, що заснував Київ     

     

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

    II ТУР «КАРТА»

    Ведучий. На екрані зображена карта України. Яка область зафарбована зеленим кольором? (за правильну відповідь – 4 бали)

    Запитання для 1-ої команди.

    На екрані карта України

     

    Відповідь: Луганська , Львівська, Київська,Одеська

    Запитання для 2-ої команди. Яка область зафарбована зеленим кольором?

    На екрані карта України

    Відповідь:  Донецька, Харківська, Івано-Франківська, Херсонська

    Ведучий. А тепер подивіться на правильний результат.

    На екрані карта України

     

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі

     

    III ТУР «УКРАЇНСЬКОЮ ПРИКОЛЬНІШЕ»

    Ведучий.  Продовжуємо нашу гру.  Яка багата й чудова українська мова. Вона, мов кринична вода, яку черпаєш, і їй немає ні кінця, ні краю…

    Завдання командам: вам необхідно перекласти на українську мову фразу з російської мови (фразеологізми – це стійкі сполучення слів, які за лексичним значенням дорівнюють одному слову (словосполученню)) (2 бали за кожну правильну відповідь)

    Ведучий. Фраза для 1-ої команди.

    Строить глазки……………… (бісики пускати)

    Ведучий. Фраза для 2-ої  команди.

    Задирать нос……………… (кирпу гнути)

    Ведучий. Фраза для 1-ої команди.

    3.Лёд тронулся -                          крига скресла

    Ведучий. Фраза для 2-ої команди.

    1. После дождика в четверг                    коли рак свисне

    2.Два сапога пара …                          обоє рябоє

    3.Бить баклуши …  бити байдики

     

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

     

    IV ТУР «ВІДГАДАЙ ЗОБРАЖЕННЯ»

    Ведучий. У 2007 році в Україні відбулась Загальнонаціональна акція «7 чудес України», започаткована  Фондом Миколи Томенка «Рідна країна». Тоді, за результатами акції  країна визначила «7 історико-архітектурних  чудес України». Ваше завдання – визначити назву історичної пам’ятки за фото – кожній команді пропонується по 3 фото  (3 бали за кожну правильну відповідь)

    1-а команда - Державний історико - архітектурний заповідник «Хотинська фортеця», Києво-Печерська Лавра, Херсонес Таврійський

    2-а команда - Національний історико - архітектурний заповідник «Кам’янець»,  Софія Київська та Національний заповідник-острів «Хортиця»

    (ДОДАТОК № 2)

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

    V ТУР «ВУСТАМИ ЯНГОЛІВ»

    Ведучий. Маленькі діти – це джерело безперебійної енергії та нескінченної

    фантазії. Ніхто інший не зможе так швидко покращити наш настрій і так сильно спантеличити нас неочікуваним запитанням. Вони на все мають свою думку, гостру і влучну, яку одразу й намагаються оприлюднити, як тільки вона прийшла до їхньої маленької голівки.

    Вашій увазі першачки  опишуть певне поняття, а вам, шановні учасники потрібно буде вгадати про що йде мова. . Якщо команда знає правильну відповідь, сповіщає про це за допомогою дзвінка. За кожну правильну відповідь -  4 бали (Поняття: козак, президент, Верховна Рада, гетьман, Батьківщина, патріот)

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

     

    V ТУР «МУЗИЧНИЙ КОНКУРС»

    Ведучий. Яке це диво — українська народна пісня! Кого тільки не полонила її вічна краса. Українська пісня — то живий скарб, що йде від покоління до покоління, несучи радість чи смуток, чаруючи людську душу, даючи їй силу й натхнення.  

          Наступне завдання для команд дозволить отримати додаткові 2 бали (якщо вгадають plus - фонограму) або 4 бали (якщо вгадають minus – «мінусовку») за кожну правильну відповідь. Командам потрібно вгадати назву пісні та її виконавця.

    («Мінусовки» пісень можна скачати на сайті - http://x-minus.org)

    Пісні для 1-ої команди

    Пісні для 2-ої команди

    1. Океан Ельзи «Я не здамся без бою»
    1. Ярмак «Україна»
    1. Народна пісня «Несе Галя воду»
    1. Народна пісня «Ти ж мене підманула»
    1. Олег Скрипка «Весна»
    1. Руслана «Дикі танці»
    1. Народна пісня «Чом ти не прийшов» у виконанні Ані Лорак
    1. Народна пісня «Ой, у вишневому саду» у виконанні Тіни Кароль

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

    VІ ТУР «ЛІТЕРАТУРНІ ПЕРЛИНИ» 

    Ведучий. Командам пропонується за уривком поетичного твору відгадати його назву та автора (2 бали за кожну правильну відповідь).

    Вірші для гравців читають учні інших класів.

    Любіть Україну, як сонце любіть,

    Як вітер, і трави, і води.

    В годину щасливу і в радості мить,

    Любіть у годину негоди.

    Любіть Україну у сні й наяву,

    Вишневу свою Україну,

    Красу її вічну живу і нову,

    І мову її солов’їну.

    Між братніх народів, мов садом рясним,

    Сіяє вона над віками

    Любіть Україну всім серцем своїм

    І всіми своїми ділами.

    («Любіть Україну» Володимир Сосюра)

    Діамант дорогий на дорозі лежав,—
    Тим великим шляхом люд усякий минав,
    І ніхто не пізнав діаманта того.
    Йшли багато людей і топтали його.
    Але раз тим шляхом хтось чудовний ішов,
    І в пилу на шляху діамант він найшов.
    Камінець дорогий він одразу пізнав,
    І додому приніс, і гарненько, як знав,
    Обробив, обточив дивний той камінець,
    І уставив його у коштовний вінець.
    Сталось диво тоді: камінець засіяв,
    І промінням ясним всіх людей здивував,
    І палючим огнем кольористе блищить,
    І проміння його усім очі сліпить…

    («Українська мова» Володимир Самійленко)

    Мені тринадцятий минало.

    Я пас ягнята за селом.

    Чи то так сонечко сіяло,

    Чи так мені чого було?

    Мені так любо, любо стало,

    Неначе в Бога......

    Уже прокликали до паю,

    А я собі у бур’яні

    Молюся Богу... І не знаю,

    Чого маленькому мені

    Тойді так приязно молилось,

    Чого так весело було.

    Господнє небо, і село,

    Ягня, здається, веселилось!

    І сонце гріло, не пекло!

    («Мені тринадцятий минало» Тарас Шевченко)

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

    МУЗИЧНА ПАУЗА.  Виконання ученицею школи пісні про Україну.

     

     

    VII ТУР «ПОРТРЕТНА ГАЛЕРЕЯ»

    Ведучий. Всім відомо, що історія - продукт діяльності людей.  І дуже часто велику роль в історичному процесі відграють не тільки народні маси, а й особистості. Завдання командам: визначити за фото історичного чи національно-культурного діяча (2 бали за кожну правильну відповідь).

    1-а команда – Ярослав Мудрий, Богдан Хмельницький, Леся Українка.

    2-а команда – Володимир Великий, Іван Мазепа, Іван Франко.
    (ДОДАТОК № 3)

    Ведучий. Підведемо підсумки конкурсу. Слово надається шановному журі.

    МУЗИЧНА ПАУЗА.

    Ведучий. Як уже було сказано раніше, Україна завжди трималась на своїх патріотах. Зараз наша держава переживає важкі часи, але ми маємо вистояти. Вашій увазі пропонується  інтерпретація сучасних подій в Україні від київського театру тіней Teulis під назвою «Крик душі України».

    Перегляд відеоролику -  https://www.youtube.com/watch?v=EDFh-Hf6z3E

    Ведучий. «I        UA» - «Я люблю Україну» - такими словами закінчують свій виступ актори київського театру тіней Teulis. І я зараз хочу запропонувати вам зізнатися в любові своїй Батьківщині.

     

    IX ТУР «ДЕШИФРАТОР»

    Команди отримують в конвертах розрізні букви, з яких протягом 2 хв. повинні зібрати словосполучення – слогани, гасла про Україну. Переможець

    (той, хто це зробив швидше) отримує  5 балів. 

    1-а команда

    У

    К

    Р

    А

    Ї

    Н

    А

    -

    П

    О

    Н

    А

    Д

     

    У

    С

    Е

     

    2-а команда

    С

    Х

    І

    Д

     

    І

     

    З

    А

    Х

    І

    Д

     

    Р

    А

    З

    О

    М

     

    Команди разом зі своїми вболівальниками проголошують ці гасла.

     

    Ведучий. І в кінці нашої гри я хочу побажати всім вам любити Україну так, як любив її великий українець, корифей української сцени – Богдан Ступка.

    Перегляд відеоролику під назвою «Я люблю Україну» - https://www.youtube.com/watch?v=WgKuQxUJi-I

    («Мені пощастило… Я бачив світ. Я бачив величну Амазонку, але подих у мене перехоплює від спокійної величності Дніпра. Я торкався каменів Стоунхенжду, та нічого не відчував. Лише скелі Димерджі відповідали на мій дотик теплом кримського сонця. Розкіш Версаля вразила мене, та мені більше до вподоби затишна краса палацу у Масандрі. Я спускався в найкрасивіші печери Америки, та вони не зачаровують так, як Галерея Казок у Мармуровій печері. Я був у Лондонському Тауері, але справжню міць я відчуваю в суворих вежах Луцького замку. 

    Мені було цікаво у великому Каньйоні, та я був просто приголомшений, побачивши Базальтові стовпи Рівненщини. Мене охоплювали теплі води Карибського моря, та лише Синевир наповнює мене енергією вічної молодості.

    Я бачив ще багато чого, але я люблю Україну, і вірю - ви теж її любите...» )

    Ведучий. А тепер прийшов час для оголошення результатів гри, нагородження команд. Надаю слово шановному журі.

     

     

    Категорія: Національно-патріотичне виховання | Переглядів: 1069 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar