Субота
16.02.2019
06:26
Категорії розділу
Шкільні новини [61]Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [2]Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [27]Сторінка бібліотекаря [1]
Сторінка психолога [22]Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19]Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9]ЗНО [3]
Школа майбутнього першокласника [6]Для батьків [6]
Спортивне життя школи [4]Для класного керівника [5]
ГПД [6]Робота з обдарованими [10]
Діяльність учнівського самоврядування [2]Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4]Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1]Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2017 » Лютий » 15 » Візитка психолога
    10:16
    Візитка психолога

    Перший клас школи - один з найбільш важливих і важких періодів у житті дітей. Про труднощі й значимості періоду, пов'язаного з адаптацією дитини в школі, сказано і написано у вітчизняній психологічної і педагогічної літератури переконливо і досить. Саме в ці перші місяці починають формуватися ті системи відносин дитини зі світом і самим собою, ті стійкі форми взаємовідносин з однолітками і дорослими і базові навчальні установки, які в істотній мірі визначають надалі успішність його шкільного навчання, ефективність стилю спілкування, можливості самореалізації в шкільній середовищі. Тому одним з  напрямків моєї діяльності, як педагога-психолога стала профілактика і психокорекція труднощів адаптації у першокласників.
        Мета діяльності за даним напрямком роботи - створення педагогічних і соціально-психологічних умов, що дозволяють дитині успішно функціонувати і розвиватися в даному йому педагогічному середовищі. Ця мета може бути досягнута за рахунок послідовного рішення педагогічним колективом спільно з психологом наступних завдань:
       Виявлення особливостей психолого-педагогічного статусу школярів з метою своєчасної профілактики і ефективного рішення проблем, що виникають у них в навчанні, спілкуванні і психічному стані.
        Створення системи психолого-педагогічної підтримки всіх першокласників в період їх первинної шкільної адаптації, що дозволяє їм не тільки пристосуватися до шкільних вимог, а й всебічно розвиватися і вдосконалюватися в різних сферах спілкування і діяльності.


     

     

    Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 117 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar