Субота
17.11.2018
02:07
Категорії розділу
Шкільні новини [59]Візитка школи [1]
Розклад уроків, дзвоників [1]Нормативно-правова база [8]
Національно-патріотичне виховання [27]Сторінка бібліотекаря [3]
Сторінка психолога [22]Сторінка педагога-організатора [6]
Для вчителя початкових класів [19]Для вчителя основної школи [27]
Для вчителя старшої школи [9]ЗНО [3]
Школа майбутнього першокласника [6]Для батьків [6]
Спортивне життя школи [3]Для класного керівника [5]
ГПД [6]Робота з обдарованими [10]
Діяльність учнівського самоврядування [2]Екстернатна форма навчання [4]
Методична робота [4]Права дитини і людини [2]
Група в FACEBOOK [1]Дистанційне навчання [6]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • СЗШ № 1 м.Сєвєродонецька Луганської області
    Головна » 2016 » Лютий » 1 » РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ
    10:31
    РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ

    ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ

    1. Володійте знаннями вікових та індивідуальних особливостей дитини.

    2. Виявляйте терпіння до дитини. Нетерплячість - перший показник вашої невпевненості в собі.

    3. Будьте послідовними у вимогах до дитини.

    4. Твердість лінії у вихованні та навчанні досягається не покаранням, а:

    а) стабільністю обов'язкових для виконання правил,

    б) спокійним тоном спілкування,

    в) неквапливістю.

    5. Вилучіть із словника фрази : "Роби так тому, що я сказав".

    6. Показуйте приклад інтелектуальної творчої праці. Вчитель - зразок для дитини. Діти мають знати, що ви й самі знаходитесь у постійному творчому пошуку.

    7. Пам'ятайте - головне не те, чому вчить вчитель, а те, як він це робить. Перетворюйте класи та кабінети на навчально-творчі центри.

    8. Учень - це дитина. А дитина постійно потребує любові, захисту, співчуття.

    9. Заохочення та похвала дитини - головний стимул її розвитку.

    10. Керуйте дитиною, але й вчіть її відстоювати свою думку та точку зору.

    11. Думка дитини - це результат роздумів, тому важливіше нове запитання , ніж відповідь на попереднє. Дискутуйте з дітьми. Створюйте творчі лабораторії.

    12. Створюйте простір для самостійності дитини, це сприяє осмисленню та закріпленню нових ідей, вражень, почуттів.

    13. Постійно показуйте дитині, що ви цінуєте її досягнення.

    14. Поважайте думку дитини навіть в тому випадку, коли ви з нею не згодні.

    15. Навчіть дитину працювати з інформацією ( відвідування бібліотек, робота з книгою, енциклопедією, веб-ресурсами тощо).

    16. Давайте творчі завдання, які розвивають її уяву, логіку мислення, увагу, активізують життєвий досвід дитини - кросворди, ребуси, анаграми, цікаві завдання, загадки, пантоміми.

     

    НЕ ПЕРЕВАНТАЖУЙТЕ ДИТИНУ!

    УСПІХУ ВАМ У РОБОТІ!

    Категорія: Робота з обдарованими | Переглядів: 102 | Додав: usova83 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar