Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 29 30 »
Виховний захід
3 клас
Класний керівник: Русанова І.В.
Стаж роботи: 30 років
Тема . Свято Книги
Мета: показати значення книги в житті людини, прищеплювати любов до книги;
формувати комунікативну компетентність, виховувати потребу в читанні, культуру читання, бережливе ставлення до книги.
Обладнання: плакати –вислови про книгу «Книга –вікно у світ», «Книгу
читати –усе знати», «Читання –самостійне плавання в морі знань» (В.О.Сухомлинський); стенди з книжками, виставка дитячих малюнків до
...
Читати далі »
|
Позаурочний захід
Предмет: українська мова
Клас: 4
Вчитель: Русанова І.В.
Категорія: спеціаліст, "старший учитель"
Стаж роботи: 30 років
Тема: Гра-змагання “Найрозумніший”
Мета. Стимулювати у дітей розвиток творчого мислення, творчої уяви, розвивати образне мислення; удосконалювати навички граматичного ладу мовлення; допомагати дітям переконатись у невичерпному багатстві рідної мови; виховувати у дітей бажання вивчати українську мову.
Хід роботи
I Організація учнівського колективу
II Сло
...
Читати далі »
|
Виховній захід
4 клас
Класний керівник: Русанова І.В.
Стаж роботи: 30 років
Тема."Найкраща у світі – моя Україна – у цілому світі одна!"
Мета: Розширити та поглиблювати знання дітей про Україну — рідну Батьківщину. Формувати громадянські якості учнів: патріотизм, людяність, працьовитість. Виховувати любов до рідного краю, його традицій, історії, розширювати пізнавальні інтереси школярів.
Обладнання:державні символи України (плакати). На столі на вишитому рушникові коровай хліба.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Дитино, глянь навкруг, яка твоя земля:
Красива, дивовижна і єдина.
Усе тут дороге:
...
Читати далі »
|
Вчитель: Бєляєва Марія Свиридівна
Стаж роботи: 31 рік
І категорія, "старший учитель"
ТЕМА . Пасажир автомобіля. Головні види ДТП. Поведінка під час ДТП
Мета: поглибити знання учнів про правила дорожнього руху, а саме, про поведінку пасажира автомобіля, головні види ДТП та поведінку під час ДТП; в ігровій формі закріпити набуті знання; виховувати свідоме бажання дотримуватися правил дорожнього руху, що допоможе зберегти життя та здоров’я
Хід уроку:
Вступне слово вчителя:
Поглибимо наші знання про правила дорожнього руху, а саме, про поведінку пасажира автомобіля, головні види ДТП та поведінку під час ДТП. Неухильне дотримання правил дорожнього руху - запорука збереження життя та
...
Читати далі »
|
Вчитель: Бєляєва Марія Свиридівна
Стаж роботи: 31 рік
І категорія, "старший учитель"
Тема: Безпека життєдіяльності в моїй майбутній професії
(Чому я хочу обрати професію медсестри?)
Мета: допомогти учням зорієнтуватися у світі професій та вчити звертати увагу на безпеку життєдіяльності в майбутній професії; виховувати бажання свідомо обирати професію
Хід заняття:
1. Вчитель:
«Всі професії важливі, всі професії потрібні», – говориться в старій приказці. І це правда. Найголовніше – серед безлічі професій знайти свою, удосконалюватися в ній і приносити користь людям.
Говорять, що у світі існує більше
...
Читати далі »
|
Шановні батьки майбутніх першокласників!
Сєвєродонецька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 оголошує набір дітей до першого класу на 2018-2019 навчальний рік.
Наша школа– це:
емоційний комфорт
індивідуальний підхід
психологічний супровід
якісне навчання
Телефон для довідок: 4-25-86
Для вступу до шк
...
Читати далі »
|
Збираючи дитину перший раз в перший клас, хочеться покласти в портфель всі канцелярські багатства. Не поспішайте. Необхідний вміст портфеля вчитель зазвичай озвучує на перших батьківських зборах. А ваше завдання - навчити дитину правильно збирати портфель.
Правило 1: Дитина повинна самостійно збирати - розбирати портфель. Щоб добре орієнтуватися у власному портфелі, дитина повинна збирати - розбирати його самостійно. Інакше, замість того, щоб слухати вчителя, вона велику частину уроку шукатиме в портфелі необхідні речі. Навіть якщо в портфелі всього одне відділення (хоча в більшості сучасних ранців їх як мінімум три), дитині буде потрібно не менше 10-15 хвилин, щоб знайти потрібну річ в незнайомих надрах портфеля.
Правило 2: Портфель треба збирати щодня. Щодня в портфелі скупчується безліч непотрібних папірців, крихт і всіляких «цінних&raq
...
Читати далі »
|
Основною умовою успішної адаптації першокласників до умов навчання є психологічна готовність дитини до школи . Що маємо на увазі?
На думку Д. Б. Ельконіна, важливим елементом готовності до шкільного навчання насамперед є розвиток довільності поведінки, перетворення зовнішнього правила у внутрішню інстанцію. Під керівництвом Д.Б. Ельконіна був проведений цікавий експеримент, у якому брали участь діти п'яти, шести і семи років. Перед дітьми клали сірники і просили по одному перекладати їх на інше місце. Експериментатор спостерігав за поведінкою підопічних з допомогою прозорого з одного боку дзеркала.
Семирічні діти старанно виконували доручення упродовж тривалого часу. Молодші якийсь час перекладали сірники, а потім починали щось будувати з них. Найменші практично відразу вносили у це заняття власну мету.
Через певний час експериментатор заходив у кімнату і просив д
...
Читати далі »
|
|