Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 29 30 »
Нормативна база
щодо організації роботи ГПД
- Положення про групу продовженого дня
(Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009 р. № 1121)
- Лист МОН України від 27.06.2001 р.№ 1/9-254 «Про організацію роботи середньої загальноосвітньої школи повного дня і груп продовженого дня»
- Наказ МОН України від 20.02.2002 р. №128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп продовженого дня»
- Лист МОН України від 29.12.2001 р.№1/9-468 «Про
...
Читати далі »
Категория: ГПД |
Просмотров: 1690 |
Добавил: usova83 |
Дата: 28.01.2016
|
|
Предмет: українська література
Клас: 5 клас
Вчитель: Бєляєва Марія Свиридівна
Категорія: І категорія, «Старший учитель»
Стаж роботи: 31 рік
Тема. Леонід Глібов – відомий український байкар і поет. Фольклорна основа його віршованих загадок. «Химерний, маленький».
Мета: поглибити знання п'ятикласників про життя і творчість Л.Глібова; з’ясувати фольклорну основу його віршованих загадок;
розвивати вміння і навички виразного читання, кмітливість, творчу уяву, заохочувати школярів до дослідницької роботи;
виховувати інтерес до творчості відомого українського байкаря і поета, любов до слова.
Тип урок. Урок засвоєння нових знань.
Обладнання<
...
Читати далі »
|
Культура здорового харчування
Серед населення існує думка, що люди старшого віку, які пережили війну, і голодомор, все ж здоровіше, ніж молодь. А все тому, що наші бабусі і дідусі харчувалися переважно натуральними продуктами,з яких готували повноцінні сніданки, обіди, вечері. І в голову не приходило їм, що можна харчуватися від дня в день тільки «перекусити» під назвою «фаст-фуд» — Food On The Go — їжа на ходу.
Не варто недооцінювати шкоду висококалорійних продуктів, багатих вміст жиру і бідних такі біологічно необхідні компоненти, як вітаміни і мінеральні речовини. Дефіцит цих речовин у їжі сучасної людини експерти Всесвітньої організації охорони здоров’я визначили як «прихований голод».
Все частіше здається, що нині культура здорового харчування геть забута.
...
Читати далі »
|
Пам’ятка для батьків
Що повинні виконувати батьки, щоб
попередити зараження грипом дітей:
• особистим прикладом виховувати у дітей дотримання правил особистої гігієни та ретельно їх виконувати;
• обмежувати перебування дітей у місцях масового скупчення людей;
• носити двошарову марлеву пов’язку або разову маску, міняти її кожні 4 години;
• мити руки з милом протягом 20 секунд;
•
...
Читати далі »
|
Роль матері та батька у вихованні дитини
Давайте поміркуємо про те, які ролі грають чоловік і жінка у своєму житті. Чи завжди комфортно ми почуваємо себе в цих ролях? Яким ми виховуємо хлопчика, а якою — дівчинку? Як ми повинні себе поводити, щоб виховати гарну людину?
Ці питання є дуже важливими.Кожна людина в своєму житті грає багато ролей. У різні моменти ми — пасажири в транспорті, учні, студенти, співробітники, керівники чи підлеглі, покупці. Але, крім того, ми завжди залишаємося жінкою чи чоловіком. Чи помічали ви, що ми, як чоловік та як жінка, зовсім по-різному виконуємо свої ролі? Зовсім по-різному сприймаємо світ, звертаємо увагу на різні речі, приймаємо рішення, поводимося в складних ситуаціях.А коли ми стаємо жінкою чи чоловіком? Як ми про це дізнаємося? Як виховується чоловік і жінка? Хто їх виховує? Як формуються ж
...
Читати далі »
|
Пам'ятка для батьків «Протидія насильству»
Шановні батьки, пам’ятайте:
- Фізичне покарання – це показник не тільки Вашої слабкості, розгубленості, безсилля, але й педагогічного безкультур’я.
- Турбуйтесь про те, щоб дитяче серце не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким.
- Пам’ятайте, що при фізичному насиллі, фізичне та психічне здоров’я дитини порушується.
- Коли дитина говорить Вам, що підвергається насильству, то:
повірте їй;
уважно, спокійно вислухайте;
не засуджуйте;
допоможіть їй.
- Учіть дітей діяти в складних обставинах.
- Давайте дітям необхідні знання про насилля.
-
...
Читати далі »
|
ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ
СІМЕЙНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
(ВИТЯГ)
Стаття 141. Рівність прав та обов’язків батьків щодо дитини
1. Мати, батько мають рівні права та обов'язки щодо дитини, незалежно від того, чи перебували вони у шлюбі між собою.
2. Розірвання шлюбу між батьками, проживання їх окремо від дитини не впливає на обсяг їхніх прав і не звільняє від обов'язків щодо дитини.
Стаття 150. Обов'язки батьків щодо виховання та розвитку дитини
1. Батьки зобов'язані виховувати дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім'ї та родини, свого народу, с
...
Читати далі »
|
Як навчити дитину успішно виконувати домашнє завдання
(батькам)
Як допомогти дитині не просто виконати сьогоднішнє домашнє завдання, але й навчити її обходитися без нашої допомоги? Комусь з дітей вистачить тижня-другого, комусь – декілька місяців або ще більше. Але у будь-якому випадку в цьому процесі буде декілька етапів.
Перший етап. Ви якомога більше завдань виконуєте разом із дитиною. Прагнете зрозуміти, яких знань, навичок їй не вистачає, з’ясувати, чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагаєте позбутися недоліків і неправильних способів дії.
Другий етап. Частину роботи дитина виконує сама. Але ви повинні бути впевнені, що з цією частиною роботи вона впорається. Швидше за все спочатку це буде невелика частина, але дитині необхідне
...
Читати далі »
|
ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ МАМИ І ТАТА МАЙБУТНЬОГО ПЕРШОКЛАСНИКА
- Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов'язків. Зробіть це м'яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».
- Визначте загальні інтереси. Це можуть бути як пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).
- Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той і на інший продукт).
- Не лайте, а тим більше — не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почутт
...
Читати далі »
|
Поважай себе - поважай ближніх
Тренінг превентивного виховання
Мета: навчити учнів поважати себе й інших людей, висловлювати свої емоції без оцінювання, образ, незадоволеності, розвивати культуру спілкування.
Матеріали: аркуші паперу, ручки, фломастери, ножиці, журнали, клей, скотч, маленькі іграшки, відро для сміття.
Хід заняття
Перед заняттям на дошці вивішуються плакати з визначенням форм насильства.
Фізичне насильство — це найчастіше побої,
...
Читати далі »
|
|